Hvor mange har ikke født enda?

Ingen baby her :/ tidlig ultralyd sa 12. Men ordinære ultralyd sier 20. Så får håpe han snart kommer :)

Mens termin om 2 uker og ul termin om 3 så fortsatt en stund:(

Meg og... Termin 21.

Dagene går jo. Men skulle så gjerne Vært ferdig og hjemme til jul!

Jeg har ikke født- har termin på julaften :-) Er heldigvis ikke utålmodig (enda...:)

Jeg hadde termin 5. og har ikke født.. men skal være i gang nå, fikk ballongkateter i går så håper han kommer o løpet av morgendagen :)

Jeg :(

Menstermin 10/12, tidlig UL termin 11/12 og ordinær UL termin i dag, men lurer jammen meg på om det er noe på gang nå eller om det bare er mer maserier...
Krysser fingrene for at vi får treffe prinsessa vår i dag!! :)

Mens termin i morra, hadde gitt mye for at det var den han bestemte seg å komme ut i fra :) godt å se at vi er noen stykker som har termin utover. Føler liksom forumet bare går i føde tråder og baby spørsmål nå :P

Går her og vagger jeg også. Håper sånn å føde før jul! Og har masse tegn på at fødselen nærmer seg, men så blir det liksom ikke noe...Så skal innrømme at det er vanskelig å bevare tålmodigheten! Har termin på julaften...

Jeg, men har ikke termin før 26.12..

Mens termin i går og ul termin til fredag.. Her ventes fremdeles enda jeg har hatt modningsrier siden fredag ettermiddag :(

Jeg har ikke.. Mens termin 21. og oultermin 25. og en annen ultermin 23.. Såeh ja :p

Back
Topp