Hvor mange gaver får barna tilsammen?

3. En felles fra oss og farfaren. En fra oss og en fra "nissen".

Misforsto visst. Jeg er usikker da gitt. 15 vil jeg tro. (+/-)
 
Hmm, tja.. Jeg har kommet helt ut av tellinga [emoji13][emoji23]

Blir kanskje 17 hver eller noe på julaften, og så vet jeg det ligger 3 eller noe til dem hos mamma til vi kommer i romjula.

Så rundt 20 kanskje.

Litt mindre enn det har vært. Helt ok det.
 
Hmm, tja.. Jeg har kommet helt ut av tellinga [emoji13][emoji23]

Blir kanskje 17 hver eller noe på julaften, og så vet jeg det ligger 3 eller noe til dem hos mamma til vi kommer i romjula.

Så rundt 20 kanskje.

Litt mindre enn det har vært. Helt ok det.
Helt ok her også , nok uansett
 
Hm.. tipper ca 10-15 i år.. men han er 14 år og ønsker seg bare ting som er dyre. F.eks Thrasher genser til 949kr. :angelic: Så han kommer til å sveve rundt her på en sky når julaften er over.:D
 
Har telt litt nå og hvis de får én gave fra alle så får de vel 13-14 hver ca. [emoji4]
 
Tipper ca 20 hver.
 
Lille får vell 4 av oss og broren 3 . Aner ikke hvor mange de får av andre
 
Jeg aner ikke. Hun er bare 5 mnd så vi har bedt om at besteforeldrene begrenser seg kraftig. Hun skjønner jo ikke noe uansett, så penger på sparekontoen er vel så fornuftig som pakker under treet. Ser likevel at det er fire pakker til henne fra svigers, to fra min mamma, og hvor mange pappa har til henne aner jeg ikke.
 
Går nedover her nå som kengubarnet er så stort så i år blir det en plass mellom 20-25
20-25 gaver da har det gått nedover? :p Hvor mange har han ellers fått da?
Her er det første julen og hun får vel 10 har jeg kommet til (Fra oss, fra besteforeldrene sine på min side og mannens side, fra oldemoren sin, fra mine 2 søsken, fra mannens 2 søsken og fra 2 vennepar) :)
 
20-25 gaver da har det gått nedover? :p Hvor mange har han ellers fått da?
Her er det første julen og hun får vel 10 har jeg kommet til (Fra oss, fra besteforeldrene sine på min side og mannens side, fra oldemoren sin, fra mine 2 søsken, fra mannens 2 søsken og fra 2 vennepar) :)
40 første årene
Stor familie ;)
 
40 første årene
Stor familie ;)
Oisann :p Kjekt med stor familie :) Men tenker kb blir fornøyd selv om det blir litt mindre i år. God jul til dere :) <3
 
De fikk rundt 10 hver, kanskje opp mot 15. Da teller jeg med konvolutter med penger også ;)
 
Back
Topp