Hvor mange ganger må dere opp om natten for å tisse?

Tisser ikke noe mer på dagen eller natten :hilarious: Forrige svangerskap kom det rundt uke 18/19 da det begynte å presse ordentlig på blæren. Da var det opp å tisse en gang i timen nesten! Gruer meg til den delen igjen:nailbiting:

Der har jeg måtte legge inn en ekstra tissetur ja. :laughing002 Våkner i 4-5 tiden og må tisse. Så ny runde når ungdommene skal vekkes.

Sovet hele natta tre netter på rad! Mistenker det har innvirket på hvilepulsen som har sunket litt og stresser meg. Legger meg tidligere og… så håper det bare er derfor.

Ingen, ennå :bag:

Har kjøpt masse ritz kjeks og salt potetgull som jeg skal pynte nattbordet med :hilarious:
Ja, det gjelder å pynte litt overalt. :laughing002 Pyntet med spybøtte på soverommet også for tiden. :cool14 Faktisk har jeg slike melkefryseposer til overs fra lillemann, de har ziplock, og er visst supre til å stappe potetgull oppi. :laughing001 Har slike melkeposer med potetgull både i veska og i jakkelomma. En på kommoden på soverommet også. Mannen holdt på å le seg ihjel! Men funker jo gull! :happy093.

Ja, det gjelder å pynte litt overalt. :laughing002 Pyntet med spybøtte på soverommet også for tiden. :cool14 Faktisk har jeg slike melkefryseposer til overs fra lillemann, de har ziplock, og er visst supre til å stappe potetgull oppi. :laughing001 Har slike melkeposer med potetgull både i veska og i jakkelomma. En på kommoden på soverommet også. Mannen holdt på å le seg ihjel! Men funker jo gull! :happy093.
Åå!! Godt tips:laughing002 Skal også begynne å fylle ziplockposer med potetgull og kjeks:laughing001

Back
Topp