Tisser ikke noe mer på natta, men merker det mer i løpet av dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det her også Hjelper litt om jeg spiser rett før jeg legger meg om kvelden har jeg funnet ut. Har også salte kjeks jeg gomler på natta lang.1 gang mellom kl 2-4. Også får jeg ikke sove igjen fordi jeg er så kvalm
Har kjøpt masse ritz kjeks og salt potetgull som jeg skal pynte nattbordet medSånn er det her også Hjelper litt om jeg spiser rett før jeg legger meg om kvelden har jeg funnet ut. Har også salte kjeks jeg gomler på natta lang.
Ja, det gjelder å pynte litt overalt. Pyntet med spybøtte på soverommet også for tiden. Faktisk har jeg slike melkefryseposer til overs fra lillemann, de har ziplock, og er visst supre til å stappe potetgull oppi. Har slike melkeposer med potetgull både i veska og i jakkelomma. En på kommoden på soverommet også. Mannen holdt på å le seg ihjel! Men funker jo gull!Har kjøpt masse ritz kjeks og salt potetgull som jeg skal pynte nattbordet med
Åå!! Godt tips Skal også begynne å fylle ziplockposer med potetgull og kjeksJa, det gjelder å pynte litt overalt. Pyntet med spybøtte på soverommet også for tiden. Faktisk har jeg slike melkefryseposer til overs fra lillemann, de har ziplock, og er visst supre til å stappe potetgull oppi. Har slike melkeposer med potetgull både i veska og i jakkelomma. En på kommoden på soverommet også. Mannen holdt på å le seg ihjel! Men funker jo gull!
Ja, det er gull verdt faktisk! Livredning for gravideÅå!! Godt tips Skal også begynne å fylle ziplockposer med potetgull og kjeks
Det er sant!! Har ikke tenkt på de engang. Synes ritz er best, men tuc er nok mer praktisk på «tur»Salte tuc kjeks passer fint i veska!