Tisser ikke noe mer på natta, men merker det mer i løpet av dagen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Forrige svangerskap kom det rundt uke 18/19 da det begynte å presse ordentlig på blæren. Da var det opp å tisse en gang i timen nesten! Gruer meg til den delen igjen
Våkner i 4-5 tiden og må tisse. Så ny runde når ungdommene skal vekkes.

Sånn er det her også1 gang mellom kl 2-4. Også får jeg ikke sove igjen fordi jeg er så kvalm![]()
Hjelper litt om jeg spiser rett før jeg legger meg om kvelden har jeg funnet ut. Har også salte kjeks jeg gomler på natta lang. 
Har kjøpt masse ritz kjeks og salt potetgull som jeg skal pynte nattbordet medSånn er det her ogsåHjelper litt om jeg spiser rett før jeg legger meg om kvelden har jeg funnet ut. Har også salte kjeks jeg gomler på natta lang.
![]()

Ja, det gjelder å pynte litt overalt.Har kjøpt masse ritz kjeks og salt potetgull som jeg skal pynte nattbordet med![]()
Pyntet med spybøtte på soverommet også for tiden.
Faktisk har jeg slike melkefryseposer til overs fra lillemann, de har ziplock, og er visst supre til å stappe potetgull oppi.
Har slike melkeposer med potetgull både i veska og i jakkelomma. En på kommoden på soverommet også. Mannen holdt på å le seg ihjel! Men funker jo gull! 
Åå!! Godt tipsJa, det gjelder å pynte litt overalt.Pyntet med spybøtte på soverommet også for tiden.
Faktisk har jeg slike melkefryseposer til overs fra lillemann, de har ziplock, og er visst supre til å stappe potetgull oppi.
Har slike melkeposer med potetgull både i veska og i jakkelomma. En på kommoden på soverommet også. Mannen holdt på å le seg ihjel! Men funker jo gull!
![]()
Skal også begynne å fylle ziplockposer med potetgull og kjeks
Ja, det er gull verdt faktisk!Åå!! Godt tipsSkal også begynne å fylle ziplockposer med potetgull og kjeks
![]()
Livredning for gravide 
Det er sant!! Har ikke tenkt på de engang. Synes ritz er best, men tuc er nok mer praktisk på «tur»Salte tuc kjeks passer fint i veska!