Hvor mange fra Bergen/ Hordaland her?;)

Så kjekt da, hvor har du flyttet fra:) Velkommen. Fin by, mye regn ;)
Takker! Jeg flyttet fra Oslo til Bergen etter studier fordi jeg fikk meg jobb her, men jeg er egentlig fra Ålesund. Ego så vet jeg alt om hva mye regn vil si ;) hehe. Bergen er iallefall en fantastisk by! Trives godt :)

Jeg bor også i Bergen, men vi har tenkt å flytte ganske snart, forhåpentligvis før baby kommer :) Hadde vært kjekt å møte noen andre gravide likevel da, er ikke fra Bergen så kjenner ikke så mange her...

Jeg bor ikke i Bergen, men i Nordhordland.. Ikke så langt unna da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bor også i Bergen, men vi har tenkt å flytte ganske snart, forhåpentligvis før baby kommer :) Hadde vært kjekt å møte noen andre gravide likevel da, er ikke fra Bergen så kjenner ikke så mange her...

Åh, hvor flytter dere da?:)
Jeg er ikke bergenser selv, men har bodd i Bergen siden 2007. Studerte her og så fant jeg meg en bergenser. Da blir man stuck i Bergen, hehe. Men greit det, flott by og flott mann.
Hadde vært flott å møtt noen ja. Når er din termindato?:)

Aha, ja stemmer! Sikkert utover der ja..Hørt om den broen.
Jeg burde vite litt etterhvert, tross alt bodd i Bergen siden 2007..Men neida...hehe:D

Åh, hvor flytter dere da?:)
Jeg er ikke bergenser selv, men har bodd i Bergen siden 2007. Studerte her og så fant jeg meg en bergenser. Da blir man stuck i Bergen, hehe. Men greit det, flott by og flott mann.
Hadde vært flott å møtt noen ja. Når er din termindato?:)
Jeg er trønder og min kjære er møring, så vi kommer til å trekke nordover :) Jeg flyttet hit fordi jeg har morsslekta litt sør for Bergen, så ville ha mulighet til å møte dem litt oftere.
Jeg har termin 26. oktober, så jeg er en av de seneste her inne :) sambo har bursdag 1. november så han vil at det skal drøye til da. Men jeg synes allerede at alt er tungt og slitsomt med stor mage, så h*n kan godt få komme før det ja... Skal vel ikke klage, har hatt veldig lite plager. Men jeg sliter med å spise og puste, og da er det ikke så greit...

Hehe,da er jeg enda senere! Dagen etter deg her, 27okt!:) Hehe, her vil bekjente og slektinger før. Da min mor fyller år 26okt og svigermor 25okt, hadde jo selvsagt vært gøy om prinsen vår kom en av dem dagene:)<3

Skjønner deg godt jeg, magen vokser jo og man blir jo bare større. Selv har jeg merket lite til plager, smertefritt og greit svangerskap så langt<3

Jeg er også fra Bergen, bor i Åsane:) 24 år, venter mitt første. Dette er også første gang jeg skriver noe på et slikt forum:)

Back
Topp