Helt enig !Jeg ble 24 i år og dette blir mitt første barn Kjekt at vi er flere i samme aldersgruppe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig !Jeg ble 24 i år og dette blir mitt første barn Kjekt at vi er flere i samme aldersgruppe!
Sniker fra november! Jeg bor i ErvikJeg bor på Eidsvågneset i Bergen Jeg er imidlertid ikke herfra, så jeg kan ha godt av noen nye bekjentskaper før fødselspermisjonen som jeg kanskje kan være litt sosial med i permisjonstiden. Hvor gamle er dere?
Da bor jeg ikke så langt fra degHordaland,odda
iPhone via app
Da bor jeg ikke så langt fra deg
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Gjennom "hålet"Åh? kor er du fra da?
hoho kas av dei?? me e fleire frå den kant hihiGjennom "hålet"
hoho kas av dei?? me e fleire frå den kant hihi
SpenanndesÅååå? Hmmmmmmm.. Sikkert samme plass så deg
Enig! Hvor hen i Bergenssona bor du da? Ha en flott helg alle sammen!Blir 24 i år. Førstefødte
Kjekt å kunne samles på en side
Spenanndes
Enig! Hvor hen i Bergenssona bor du da? Ha en flott helg alle sammen!
Jeg bor på Eidsvågneset Flyttet til Bergen i januar, så er ganske fersk i byen! Stortrives hittil daBor i fana, nærmere Apeltun Du da?
Hvor har du flyttet fra da? Velkommen!Jeg bor på Eidsvågneset Flyttet til Bergen i januar, så er ganske fersk i byen! Stortrives hittil da
Så kjekt da, hvor har du flyttet fra? Velkommen Fin by, mye regnJeg bor på Eidsvågneset Flyttet til Bergen i januar, så er ganske fersk i byen! Stortrives hittil da
Så kjekt da, hvor har du flyttet fra Velkommen. Fin by, mye regnJeg bor på Eidsvågneset Flyttet til Bergen i januar, så er ganske fersk i byen! Stortrives hittil da