Hvor mange forsøk trengte dere for å bli gravid?

Det satt på mitt første fryseforsøk, 4. innsett etter 3 stk ferskforsøk men mistet det nå på julaften.

Storebror kom på første icsiforsøk. Var nok veldig heldige da. Tvillingene i magen kom etter totalt 7 innsettinger (3ferskforsøk og 4 frys).

Vi hadde 6 ICSI-forsøk med egne egg, i Norge og Danmark. Aldri positivt resultat. Så dro vi til Spania for ED. Satt på første forsøk!

2 IVF forsøk og en drøss med fryseforsøk :-/ ble gravid i fjor også med fryseforsøk, men mista uke 6 :( nå ser det ut til og gå veien ❤️ :)

Første IVF forsøk så føler meg ekstremt heldig og er veldig takknemlig <3 Er 35 år og har forsøkt å få barn siden sommeren 2013 ca. Er 7+3 i dag :)

Jeg selv trengte 4 innsett altså. 2 ganger ferskforsøk og 2 ganger fryseforsøk.Det satt på fryseforsøket :Heartbigred

har blitt gravid på 3(endte dessverre i dødfødsel uke 22). 6.( sa i uke 5) og 7. innsett og er nå 35 uker gravid med ei jente :)
vet hvor tungt prossessen er, ønsker deg masse lykke til, håper dere lykkes, klem
Du må være min inspirasjon!! Da kan vi ennå håpe på er mirakel... Lykke lykke til med gulljenta <3

har blitt gravid på 3(endte dessverre i dødfødsel uke 22). 6.( sa i uke 5) og 7. innsett og er nå 35 uker gravid med ei jente :)
vet hvor tungt prossessen er, ønsker deg masse lykke til, håper dere lykkes, klem
Du må være vår inspirasjon!! Da må vi ennå håpe på er mirakel....Masse lykke til med gulljenta <3

Jeg hadde 5 uttak derav det ene var uten noen egg, og ble gravid på mitt 4. og siste innsett :D Ble også gravid på 3. innsett, men det endte i kjemisk abort. Nå er jeg 7+2. :D

To uttak og ett fryseforsøk. Alt i 2015. Gravid på frys. Mistet. Gravid nå på vanlig ivf. 7+3 idag.

Tre uttakk, tre innsett, to første gangene satte vi inn 2 egg, tredje gangen 1egg med assisted hatching og da satt den gitt :D

Hatt to inseminasjoner og er nå 5+1. Håper bare spiren klamrer seg fast:happy:

Ikke gi opp! Jeg måtte ha 8 påbegynte icsi-forsøk (hvorav 2 avbrutte før innsett), og 1 frysforsøk før spiren satt. Det har vært 4 veldig tøffe år med negative forsøk. Opplevde en "opptur" midt i perioden, men endte dessverre i SA. Nå er jeg 32 uker gravid med en liten gutt!!!

1 uttak på 5 egg, satt inn 1 og fire på frys. Gravid på første fersk forsøk. Hun er nå 11 mnd gammel. Så første fryseforsøk. Så satt jeg inn to av de fryste eggene. Er gravid igjen 6+3 idag :)

Back
Topp