Hvor mange forsøk trengte dere for å bli gravid?

Amanita

Betatt av forumet
Jeg kjenner at jeg allerede mister litt håpet.Har gått 2 ferske forsøk,1 fryseforsøk og skal gå 1 fryseforsøk til hvis egget overlever...Etter det har jeg kun 1 fersk forsøk til på Riksen. Sitter her og synes at det er så synd på meg selv at jeg får ikke til å bli gravid :(

Vet hvor vondt det er å gå gjennom negative forsøk og hvor lett det er å miste håpet... Vi hadde først to negative forsøk, ett fersk og ett frys. Deretter lykkes vi på 2 ferskforsøk, men det var dessverre utenfor livmor. Lykkes så på neste forsøk(frys) og er nå i uke 14! Det er som sagt ikke lett å holde motet oppe, men de aller fleste lykkes til slutt!

Vi hadde 4 innsett, hvorav 3 graviditeter. Siste satt hele veien til mål :) ble 2 fersk og 2 frys.

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Huff.. kjenner meg igjen:( utrolig tøff når det ikke klaffer. Vi hadde 1 fersk og 2 frys før 2fersk førsøk satt. Krysser fingrene for deg!!:D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi hadde 8 påbegynte runder, to ble avbrutt! Lille frøken satt på innsett nr 6 :)

2 ferskforsøk og 2 frys. Er i 19.uke med frysemirakelet ❤️

-iPhone appen-

Sikkert ikke meg du vil ha svar fra :( men vi hadde ett ferskforsøk så satt spiren. Hadde aldri forventet det. Så nå er jeg 26+2 med en liten gutt i magen ❤️

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

har blitt gravid på 3(endte dessverre i dødfødsel uke 22). 6.( sa i uke 5) og 7. innsett og er nå 35 uker gravid med ei jente :)
vet hvor tungt prossessen er, ønsker deg masse lykke til, håper dere lykkes, klem

1 ferskforsøk icsi resulterte i min kjæreste datter f 2010 og er så heldig at jeg er gravid igjen på første søskenforsøk (fersk) <3 med et icsi mirakel

Last edited:
Satt på første, noe jeg aldri i verden trodde <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja, er kanskje ikke helt meg du vil ha svar i fra, men jeg har blitt gravid på begge mine forsøk, fersk begge gangene men også mistet begge gangene, så ingen premie her enda

Ble gravid på 3. ordinære IVF forsøket, etter da 3 ivf og 1 frys. Har forsøkt å bli gravide i snart 7 år.

Andre innsett - første fryseforsøk.

Ble gravid på første ICSI i 2011, og fikk da ett egg på frys. Satte inn dette i år, og venter straks lillebror/-søster. Vi har vært veldig heldige :-)

Vi hadde ett ferskforsøk, ett frys, men så satt førstemann på ferskforsøk nr 2. Skikkelig tøft og man har lyst til å gi opp når man er midt i prøving og hormonkurer..
Men nå sitter vi med 2 skjønne gutter fra samme forsøk faktisk <3 Minsten satt på første fryseforsøk :)

Masse lykke til!

Hadde tre inseminasjoner og ett negativt fryseforsøk før det satt på fryseforsøk denne gangen. Vi har satt inn to egg og har akkurat funnet ut at det har gått bra så langt :)

Back
Topp