Hvor mange er vi?

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Lurer litt på dette. Desember er ikke den mest aktive termingruppen, og ser at det er mange av de samme brukerene som poster i tråder.
Er jo så mange som er ført opp på terminlisten jo :)

Ser også at norsken min har blitt helt på trynet også for tiden haha :))

Last edited:
Jeg er her ^^

Jeg er her . Har vel benektet litt det faktum at jeg sikkert ikke går til termin denne gangen heller (1 januar:p) å derfor vært mest aktiv innpå januargruppa :p

Jeg er her :p denne gruppa er veldig lite aktiv, i forhold til den jeg var på, mars 2010.

Last edited by a moderator:
Jeg er her :)

Veldig stille gruppe dette ja. Nesten så jeg "glemmer" å titte innom fordi det er så lite action :P tenkte det kom til å ta seg opp etter første trimester når en del dessverre faller av, men det gjorde aldri det. Vi får kjøre på med litt koselige "leker" og litt skravling her inne :D

Nr 12 :P har lagd en tråd også! Har ikke vært så aktiv i det siste, man detter litt av og på.. Måtte søke til Lånekassen og NAV i dag om penger.. Satt i telefonkø i 1 time og 40 min :) vurderte å kaste tlf i veggen ^^ herregud som jeg hater dette papirarbeidet :P vil helst bare være på forumet i stedet, så mye gøyere enn papirer..

Nr 14 her ;)
Føler da jeg deltar litt på formet ihvertfall

Nr. 15. Merker jeg deltar mindre og mindre ettersom aktiviteten er liten her. Men er her i hvert fall ;) Mange som står på terminlisten som sikkert ikke er innom lenger. Mange andre termingrupper har løst sånne ting med å ha egen terminliste etter oul. Så hvis noen vil og gidder, er det bare å gjøre det. Vil noen tar over terminlisten som den er, er dere hjertelig velkomne til det og :p

Blir eg nr 16 eller 17? :p
Eg prøver å være litt mer aktiv, men går litt opp og ned.

20 ☺️ termin 2.desember - ble flyttet på ordinær ultralyd fra 29.november. Titter innom både desember og novemberforumet ☺️

Back
Topp