Ja må det assa. var syk for noen helger siden også
Ja det er noe dritt! Menmen..håper vi får litt mindre sykdom i år! Var jo forkjølelser i huset konstant i flere mnd her før sommeren!..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må det assa. var syk for noen helger siden også
Ja det er noe dritt! Menmen..håper vi får litt mindre sykdom i år! Var jo forkjølelser i huset konstant i flere mnd her før sommeren!..
Huff ja...slitsomt når de små er syke.
Hva har dere gjort på i sommer da?
I sommer ja...hehe...glemt å svare på denne jegVi har pusset opp et soverom, byttet om på alle soverommene (alle har fått nytt rom ), vært noen dagsturer hit og dit..blandt annet Skien, Asker, kongsberg ellers hatt besøk og vært i områdene rundt her
Hva med dere?
Oh yeahJa greit at det ikke er fullstendig dødt
Oh yeah
Koselig helg hos dere?
Sjokolade er aldri feilJa nå har jeg kosa meg med sjokolade her haha ellers en veldig rolig helg! Glemte selvfølgelig å stikke innom skolen på fredag for å hente dress, votter og ulltøy til Emira da! Så hun får jo ikke vært ute i snøen
Hva med dere?
Sjokolade er aldri feil
Åhh..dt er kjedelig. her har vi dobbelt opp med alt...er så lett å glemme syns jeg.
Nei, jeg skjønner det. Det er dyrt. Godt du får brukt nå daJa pleier å ha det. Og har det til de to minste Men når jeg ikke har fast jobb, så er ikke økonomien like bra som før..så må ta det litt og litt.. Emira må jo ha alt nytt når det kommer til klær og yttertøy hvert år å..har ingen hun kan arve av..så måtte prioritere ett sett med ulltøy, vintersko og vanlige klær først men skal kjøpe et sett med jakke og vinterbukse brukt av en bekjent da så kan hun ha en av delene på skolen må bare få hentet det haha.. de to andre får arvet klær stadig vekk Liana får etter Emira, og Leoh får etter fetteren sin, guttene til tremeningen min OG innemellom en kollega av meg
Nei, jeg skjønner det. Det er dyrt. Godt du får brukt nå da
Og ja, arv er gull! Vi arver både jente og gutteklær