Hvor mange er vi?

Ja må det assa. var syk for noen helger siden også

Ja det er noe dritt! Menmen..håper vi får litt mindre sykdom i år! Var jo forkjølelser i huset konstant i flere mnd her før sommeren!..
 
Ja det er noe dritt! Menmen..håper vi får litt mindre sykdom i år! Var jo forkjølelser i huset konstant i flere mnd her før sommeren!..

Huff ja...slitsomt når de små er syke.
Hva har dere gjort på i sommer da:)?
 
Huff ja...slitsomt når de små er syke.
Hva har dere gjort på i sommer da:)?

Vi har pusset opp et soverom, byttet om på alle soverommene (alle har fått nytt rom:p ), vært noen dagsturer hit og dit..blandt annet Skien, Asker, kongsberg :) ellers hatt besøk og vært i områdene rundt her ;)

Hva med dere? :)
 
Hvordan får jeg tilgang til skjult forum her igjen? :) har fått meg ny bruker. Det er mammaen til Natalia :)
 
Innom her i ny og ne. Men har ikkje vore her på lenge. Håpar alle storkoser seg med 2åringar :D
 
Vi har pusset opp et soverom, byttet om på alle soverommene (alle har fått nytt rom:p ), vært noen dagsturer hit og dit..blandt annet Skien, Asker, kongsberg :) ellers hatt besøk og vært i områdene rundt her ;)

Hva med dere? :)
I sommer ja...hehe...glemt å svare på denne jeg:p
 
Haha her er det vel liv?:p
 
Jeg er her jeg :)
 
Her blir det liv, rai rai:p

Neida, men er nå kjekt om vi klarer holde det oppe litt syns jeg;):)
 
Ja greit at det ikke er fullstendig dødt :)
 
Oh yeah:)
Koselig helg hos dere:)?

Ja nå har jeg kosa meg med sjokolade her haha :p ellers en veldig rolig helg! Glemte selvfølgelig å stikke innom skolen på fredag for å hente dress, votter og ulltøy til Emira da! Så hun får jo ikke vært ute i snøen :(

Hva med dere? :)
 
Ja nå har jeg kosa meg med sjokolade her haha :p ellers en veldig rolig helg! Glemte selvfølgelig å stikke innom skolen på fredag for å hente dress, votter og ulltøy til Emira da! Så hun får jo ikke vært ute i snøen :(

Hva med dere? :)
Sjokolade er aldri feil:D
Åhh..dt er kjedelig. her har vi dobbelt opp med alt...er så lett å glemme syns jeg.
 
Sjokolade er aldri feil:D
Åhh..dt er kjedelig. her har vi dobbelt opp med alt...er så lett å glemme syns jeg.

Ja pleier å ha det. Og har det til de to minste :) Men når jeg ikke har fast jobb, så er ikke økonomien like bra som før..så må ta det litt og litt.. Emira må jo ha alt nytt når det kommer til klær og yttertøy hvert år å..har ingen hun kan arve av..så måtte prioritere ett sett med ulltøy, vintersko og vanlige klær først :p men skal kjøpe et sett med jakke og vinterbukse brukt av en bekjent da :D så kan hun ha en av delene på skolen :) må bare få hentet det haha.. de to andre får arvet klær stadig vekk :) Liana får etter Emira, og Leoh får etter fetteren sin, guttene til tremeningen min OG innemellom en kollega av meg :p
 
Ja pleier å ha det. Og har det til de to minste :) Men når jeg ikke har fast jobb, så er ikke økonomien like bra som før..så må ta det litt og litt.. Emira må jo ha alt nytt når det kommer til klær og yttertøy hvert år å..har ingen hun kan arve av..så måtte prioritere ett sett med ulltøy, vintersko og vanlige klær først :p men skal kjøpe et sett med jakke og vinterbukse brukt av en bekjent da :D så kan hun ha en av delene på skolen :) må bare få hentet det haha.. de to andre får arvet klær stadig vekk :) Liana får etter Emira, og Leoh får etter fetteren sin, guttene til tremeningen min OG innemellom en kollega av meg :p
Nei, jeg skjønner det. Det er dyrt. Godt du får brukt nå da:)
Og ja, arv er gull! Vi arver både jente og gutteklær:D
 
Nei, jeg skjønner det. Det er dyrt. Godt du får brukt nå da:)
Og ja, arv er gull! Vi arver både jente og gutteklær:D

Ja det er dyrt. Spesielt vinterklær :) kjøper ofte når det er salg etter en vinter eller om det blir solgt fjorårets klær til halv pris å sånt :) g-sport er en av dem jeg har kjøpt mest dresser, jakker og sko fra :D og er såå fornøyd med Stormberg sine dresser.. tåler vanvittig mye vann haha :D

Ja arv er supert :D glad jeg sparte på alt etter Emira :) også bytter jeg og søsteren til sambo klær :p alt etter Liana får hun, for hun har en datter på 1,5 år :D så får vi klæra ettet sønnen hennes.. også gir jeg gutteklæra etter han og Leoh, videre til en annen gutt i samme slekt haha.. så her går klæra på rundgang :D
 
Back
Topp