Hvor mange er vi som har blitt satt tilbake på ul?

Generelt sett er det jo sånn at det bør foreligge en medisinsk årsak til igangsetting...Viktig å være klar over at en indusert fødsel er også en fødsel som betraktes som risikofødsel. Så lenge man blir undersøkt og holdt øye med på overtid så tror jeg det er best for alle at man kommer i gang av seg selv.
Har selvfølgelig full forståelse for fortvilelsen av å være lei:P
Og så er det nok greit å tenke på at vi føder i både høysesong med masse fødende, i tillegg til at det er ferietid. Om fødeavd er fulle blir msn nok ikke proritert til igangsetting fordi man er lei...Men skjønner veldig godt at de som blir satt 1 uke tilbake på OUL bekymrer seg ift overtid, det hadde nok jeg også...

Ja, jeg har egentlig ganske lite lyst til å bli satt i gang..! Jeg ble jo satt frem et par dager på oul, så jeg går uansett ikke "faretruende" på overtid! Hadde det vært store forskjeller motsatt vei hadde nok jeg også bekymra meg mer :)

Ble satt 4 dager tilbake..

Ble satt tilbake 6 dager ifht legens termin. Fra 13.07, til 19.07.

Jepp :) st.olavs en kun 1 uke over :) mens det andre sykehuset som er i nærheten har 14 dager! Det er alt for lenge!

Jeg hører til på St.Olav og på ordinær ultralyd skrev jordmor i papirene mine at overtid regnes etter 2uker....

Ble bare satt tilbake 1 dag her, så er fornøyd med det. Termin 19.07 og igangsetting 30.07

Ble satt tilbake 6 dager her, alt tilsa at jeg ikke er lenger enn det :)

Back
Topp