Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillesøster er herstarta med rier denne gangen

TakkGratulerer så mye!![]()
Ja det spørsJeg er 39+5 idag, termin 27.07, så selv om jeg føler meg ferdig, kan det vel fortsatt gå litt tid før ho kommer. Siden ho ble nektet og komme når ho egentlig ville i uke 33 med drypp og greier, regner jeg med at ho har bestemt seg for å bare bli der inne på trass.![]()
Ble satt igang søndag. Han kom igårHar du blitt satt i gang?![]()

Gratulerer så mye!!Ble satt igang søndag. Han kom igår![]()

Lykke tilTermin 11. august og kun sniker inn på denne gruppen. Skal igangsettes på mandag pgs svangerskapsdiabetes så gutten min kommer en gang mellom 27-30. juli. Får jeg henge litt her med dere?![]()
SelvfølgeligTermin 11. august og kun sniker inn på denne gruppen. Skal igangsettes på mandag pgs svangerskapsdiabetes så gutten min kommer en gang mellom 27-30. juli. Får jeg henge litt her med dere?![]()
velkommen til oss!Termin 11. august og kun sniker inn på denne gruppen. Skal igangsettes på mandag pgs svangerskapsdiabetes så gutten min kommer en gang mellom 27-30. juli. Får jeg henge litt her med dere?![]()
41 veker i dag. Mamma og mannen seier eg har fått føde munn, men det betyr jo ikkje anna enn at det nærma seg....
Gleder meg til å få babyen ut![]()