Hvor mange er vi igjen?

Frøkna skal ut til tirsdag, da er jeg 39+1. :)

41 veker i dag. Mamma og mannen seier eg har fått føde munn, men det betyr jo ikkje anna enn at det nærma seg....
Gleder meg til å få babyen ut ❤️

Jeg er 39+5 idag, termin 27.07, så selv om jeg føler meg ferdig, kan det vel fortsatt gå litt tid før ho kommer. Siden ho ble nektet og komme når ho egentlig ville i uke 33 med drypp og greier, regner jeg med at ho har bestemt seg for å bare bli der inne på trass. :hilarious:

Jeg er 39+5 idag, termin 27.07, så selv om jeg føler meg ferdig, kan det vel fortsatt gå litt tid før ho kommer. Siden ho ble nektet og komme når ho egentlig ville i uke 33 med drypp og greier, regner jeg med at ho har bestemt seg for å bare bli der inne på trass. :hilarious:
Ja det spørs :p

39+0 her, termin 1 august :) Forrige fødsel startet med vannavgang 38+4, så vi venter spent hver dag :p Jeg er superklar, hun kan godt komme for min del!

39+3 idag. Ingen spesielle tegn enda. Murringer, men det kan man jo ha lenge

Termin 11. august og kun sniker inn på denne gruppen. Skal igangsettes på mandag pgs svangerskapsdiabetes så gutten min kommer en gang mellom 27-30. juli. Får jeg henge litt her med dere? :angel4

Termin 11. august og kun sniker inn på denne gruppen. Skal igangsettes på mandag pgs svangerskapsdiabetes så gutten min kommer en gang mellom 27-30. juli. Får jeg henge litt her med dere? :angel4

Velkommen, og masse lykke til:)

Jeg fødte på termin på onsdag, så rakk ikke helt å vente så veldig føler jeg...

Blir gal fødte første en uke før termin, jente! Og denne gang er jeg nå 3 dager over, med gutt! Guttene kan vist være litt treigere... blir faktisk gal Hahah

Husker ikke fra forrige gang- men merka dere mye i kroppen før latensfasen starta?

Back
Topp