Hvor mange er vi igjen?

Blir gal fødte første en uke før termin, jente! Og denne gang er jeg nå 3 dager over, med gutt! Guttene kan vist være litt treigere... blir faktisk gal Hahah

Husker ikke fra forrige gang- men merka dere mye i kroppen før latensfasen starta?

Jeg hadde mensen murringer av å på noen kvelder før vannet gikk, men ingen andre tegn :)
 
Blir gal fødte første en uke før termin, jente! Og denne gang er jeg nå 3 dager over, med gutt! Guttene kan vist være litt treigere... blir faktisk gal Hahah

Husker ikke fra forrige gang- men merka dere mye i kroppen før latensfasen starta?

Her merka jeg ingenting annet enn en spinnvill baby i magen natten før det starta. Ringte føden fordi jeg var redd han var stressa :nailbiting:
Ellers hadde jeg mye slim den siste uka. Men begynte ganske ut av det blå 5 dager over termin (gutt) :p
 
Blir gal fødte første en uke før termin, jente! Og denne gang er jeg nå 3 dager over, med gutt! Guttene kan vist være litt treigere... blir faktisk gal Hahah

Husker ikke fra forrige gang- men merka dere mye i kroppen før latensfasen starta?
Uff.. kjedelig med overtid hvis en har vært innstilt på fødsel før termin som med søster. Jeg har jente først - født 39+5. Så kom gutten - 10 dager etter terminen... Har i ettertid fått forståelse for at guttene lar vente på seg. Denne gang kom det en ny gutt - nå født 39+5. Var veldig innstilt på overtid denne gangen også, men neida.. Så om det er tredjemann er en luring, eller det er andremann - det er jeg litt usikker på....

jeg merka forresten ikke noe før fødselen plutselig var i gang. Og det gikk så fort at jeg ikke rakk sykehuset..
Masse lykke til med innspurten ❤️ Ventetida glemmes fort når babyen endelig er her da..
 
Blir gal fødte første en uke før termin, jente! Og denne gang er jeg nå 3 dager over, med gutt! Guttene kan vist være litt treigere... blir faktisk gal Hahah

Husker ikke fra forrige gang- men merka dere mye i kroppen før latensfasen starta?
Jeg mistet slimproppen 3 dager før, ganske sikker på at hele kom på en gang :p Ellers hadde jeg en del mensmurringer og litt dårlig mage en uke før, men ingen sterke tegn før vannet gikk en morgen :)
 
Blir gal fødte første en uke før termin, jente! Og denne gang er jeg nå 3 dager over, med gutt! Guttene kan vist være litt treigere... blir faktisk gal Hahah

Husker ikke fra forrige gang- men merka dere mye i kroppen før latensfasen starta?
Med nr 1 (jente) hadde jeg smårier i dagevis og reiste til føden fordi jeg var helt utslitt og skulle få sovetablett. Da sjekka de åpningen og jeg hadde 6cm og de tok vannet (40+0).
Med nr 2 (gutt) hadde jeg ikke et eneste tegn før vannet gikk på kvelden 40+1.
 
41+1 og fremdeles gravid. Noen flere?
Jeg er nesten litt misunnelig. Som nevnt tidligere her så har du så mye fint i vente. Jeg hadde en skikkelig krevende fødsel men mye greier som skjedde men er nesten lei meg for at tiden flyr forbi og kunne ønske jeg kunne skru klokke tilbake for å oppleve alt på nytt!
 
Back
Topp