Hvor mange er sykmeldt?

50%. var 100% sykmeldt første 4 mnd pga kvalme og oppkast. Legen mener jeg har større sjans for å klare å jobbe ut svangerskapet hvis jeg jobber redusert. Har en ganske tung jobb hvor jeg står og går mye.

Jeg er ikke sykemeldt, men jeg jobber kun tre dager i uken. Er i arbeidstrening fra NAV. Men jeg kunne nok ikke jobbet mer uansett på grunn av bekkenet. :)

40% frem til nå pga bekkenløsnimg. Nå blir det 100% frem til permisjon pga tidlige rier.

Sykemeldt 50% og jobber litt hverdag (minus fredag) på grunn av manglende tilrettelegging på jobben. I tillegg til at jeg har to kollegaer som går rundt og hakker på meg hver dag fordi jeg ikke er like fleksibel lenger. Det var så ille en periode at jeg gråt på vei til jobb.. Hormonbombe??:P sjefen min er dessverre så "svak" at ho ikke gjør noe for å bedre situasjonen.
Uff så fælt :( skjønner ikkje sånne folk! Kva med å snakke med verneombud e.l?

Har variert mellom 100, 60 og 70%. Har presset meg mange ganger for å klare å dra på jobb. Endte med besvimelse - har sterk svangerskapskvalme enda (uke30+2). Nå ble jeg sykmeldt 100% fram til permisjon pga fare for for tidlig fødsel, kort livmorhals. Vært innlagt to uker for å observere - heldigvis har det stabilisert seg :) Har heldigvis en forståelsesfull sjef som var like dårlig i svangerskapet som jeg er, så da slipper jeg den dårlige samvittigheten oppå det hele! :p

Er sykemeldt 20% jobber litt kortere dager. Håper jeg klarer å holde meg i jobb frem til permisjon, men kan se ut som jeg må ned litt til etterhvert.. Begynner å bli veldig tungt..

Ble sykemeldt 30% for en uke siden for å ha energi nok til å få dagene til å gå opp (kan ikke bare legge meg på sofaen med en 2 åring hjemme). Jobber 4 dager x 6timer og en halv dag i uka. Fantastisk å få pusterom til å hente seg inn igjen etter slitsomme dager! :)

Back
Topp