Hvor mange er sykmeldt?

Sommer2016

Forelsket i forumet
Jeg er sykmeldt nå pg bekkenet...lurer på om det vil vare ut svangerskapet...

Idag sov jeg 2 timer på dagen og i ørska når jeg våknet!

Last edited:
Jeg er sykemeldt, vært det siden uke 8-9 50% pga kvalme og bekken. 100% sykemeldt fra uke 18, og idag fikk jeg beskjed om at jeg er sykemeldt ut svangerskapet.

Sykemeldt 50% og jobber litt hverdag (minus fredag) på grunn av manglende tilrettelegging på jobben. I tillegg til at jeg har to kollegaer som går rundt og hakker på meg hver dag fordi jeg ikke er like fleksibel lenger. Det var så ille en periode at jeg gråt på vei til jobb.. Hormonbombe??:P sjefen min er dessverre så "svak" at ho ikke gjør noe for å bedre situasjonen.

Jeg har vært sykemeldt siden februar i fjor pga vanlig sykdom, men ville nok blitt sykemeldt pga rygg hvis det ikke hadde vært for sykdommen. Ikke alltid så gøy å være hjemme, men man blir vant til å sysselsette seg selv med forskjellige ting :)

Ikke sykemeldt, men fått innvilget svangerskapspermisjon :) så jobber ikke

Bare 20 % sykemeldt fra 100% stilling for å få en hviledag midt i uken :)

Sykemeldt 100% fra januar grunnet bekkenplager.. Kunne nok kanskje jobbe litt, men arbeidsplassen var ikke særlig villig til å tilrettelegge og såg helst at jeg ble sykemeldt så de "slapp" arbeid med å få inn folk om jeg ikke klarte vaktene!

Back
Topp