RedBushTea
Glad i forumet!
Hva er normal? Jeg har vært på UL idag og de fant 6 store egg og mange småe. Legen sagt at hun er fornøyd men jeg hører andre som får flere på uttak. Hvor mange egger er normalt? Vet noen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går på puregon. Vet ikke hvorfor brukes en type medikament over enn andre. Jeg hadde flere som hadde størrelse under 10. Men de seks eggene var mellom 13-15. Nå gruer meg til egguthenting. Hva om de ikke finner gode egg som kan blir befruktet? Uff, dette er slitsomt...Jeg hadde 7 egg ut, men bare 3 av dem var gode nok.. 1 inn og 2 på frys.
Hva slags medisin tar du? jeg fikk beskjed av legen min at menopur ga færre egg med av bedre kvalitet. Som oftest![]()
Flott! Krysser fingrene hardt for ossJeg hadde 6 fine egg og legen var veldig fornøyd. De vil jo helst ikke at alle skal bli store for det kan ha motsatt effekt. Og smertefullt...![]()
Jeg har ikke dagbok, ikke så flink å skrive regelmessig ;-) det blir uttak på fredag og forhåpentligvis innsetting på mandag.Ja...nå så jeg at det stod i signaturen din. Ikke helt med i dagSkylder på hodepinen
![]()
Nesten likt vi daUttak på onsdag og innsett på fredag. Tenk kvalitet over kvantitet på eggene, trenger bare ett gullegg
Krysser fingrene for at vi begge går over til terminforum nå! Og alle de andre sjønne damene her inne
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg ska gå på Menopur men håper inderlig ikke det gir meg færre egg ut, for jeg fikk kun ett egg ut! (Der var det vel og merke rundt 15 egg der tilsammen men kun ett ble stort nok for uttak)Jeg hadde 7 egg ut, men bare 3 av dem var gode nok.. 1 inn og 2 på frys.
Hva slags medisin tar du? jeg fikk beskjed av legen min at menopur ga færre egg med av bedre kvalitet. Som oftest![]()