Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi!!! 18 var høyt!!! Men nå har du kanskje litt færre egg enn sist og kanskje blodprøven vil komme seg enda litt ned og til under 10 denne gangen!?Jeg hadde 24 egg på første forsøk og østradiol verdi på 18.Legene ventet i 3 dager med håp om østradiol verdien faller ned men den falt bare ned til 13Jo flere egg betyr,høyere østradiol som jeg har skjønt.Derfor synes jeg at det er litt skummelt med å ha så mange egg nå.
Hadde det med at du ble lagt inn etter du ble gravid noe med hormonene å gjøre? Hørtes veldig skummelt ut.Jeg fikk ut i underkant av 30 egg på mitt første ICSI-forsøk. Da gikk jeg på 125 ie Puregon. Østradiolprøven var imidlertid under 10 (som er grensen for når de avbryter). Så jeg fikk fortsette og det ble babyJeg endte imidlertid på sykehus 10 dager etter innsett og lå i flere uker med kollapsede lunger og enorme mengder vann i buken... Overstimulering er ikke til å spøke med! Tror ikke mange egg alene gjør at du blir avbrutt. De ser og på blodprøven.
Det er riktig. Det er hormonene du tar for å modne egg som gjør deg overstimulert. Alle som gjennomgår ivf blir overstimulert for å modne fkere egg. Men det er ikke alle som blir alvorlig syke likevel. Og det blusser som regel ikke opp før du blir gravid.Hadde det med at du ble lagt inn etter du ble gravid noe med hormonene å gjøre? Hørtes veldig skummelt ut.
Jeg hadde langt regime da jeg ble så syk. Ruger på et egg etter kort regime nå, og er foreløpig i ganske ok formJeg har 17 egg nå og går på kort regime.Hvor tilhører du Mrs.Pink?Jeg tilhører Riksen. Det er en dramatisk opplevelse at du ble så syk pga IVF. Hvis Jeg hadde fått lov lov å fortsette med min 1.forsøk,da hadde jeg havnet i samme situasjon som deg.
Jeg hadde også langt regime sist gang.Det var jo helt forferdelig med nesesprayen daDenne gangen er det mye lettere med kort regime synes jeg!Jeg måtte vente ca.2,5 måned for å starte på nytt.Hvor lenge måtte du vente da etter din hendelse?Det er så koselig at du ruger på et egg nå.Når skal du teste?
![]()
Håper dere blir gravide begge toÅhhh,det er ikke så lenge tilHåper at du blir gravid denne gangen også
Jeg håper at jeg blir gravid også da
![]()
Hadde vært koselig om vi ble gravide begge to <3 Når regner du med du har uttak? Jeg gikk 10 dager på sprøyter både sist og denne gangen....Åhhh,det er ikke så lenge tilHåper at du blir gravid denne gangen også
Jeg håper at jeg blir gravid også da
![]()
Hvis jeg også går på sprøyter i 10 dager så blir det uttak neste uke torsdag eller fredag!Jeg kan nesten ikke vente altsåHadde vært koselig om vi ble gravide begge to <3 Når regner du med du har uttak? Jeg gikk 10 dager på sprøyter både sist og denne gangen....
Krysser fingrene for et vellykket uttak i neste uke <3 Og mange gode egg på frys så du slipper å gjøre dette igjen.Hvis jeg også går på sprøyter i 10 dager så blir det uttak neste uke torsdag eller fredag!Jeg kan nesten ikke vente altsåJeg er så spent
![]()