Hvor mange dager er vanlig å være på barselavdelingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dager er vanlig å være på barselavdelingen?
Derfor det er greit med barselhotell istedet. Vi var på selve sykehuset i 7 timer fra jeg kom inn i aktiv fødsel til vi var tilbake på pasienthotellet. Også gikk vi tilbake til føde/barsel for blodprøve av lille og slikt når det var tid for det. Hadde hele tiden tilgang på jordmor eller barnepleier, men vi var jo bare på hotell i våre øyneHåper på kortest mulig sykehusopphold. Med vår førstefødte reiste vi hjem etter 24 timer. Med andremann måtte vi bli i en uke grunnet infeksjon. Jeg lengtet bare hjem, liker meg ikke på sykehuset som pårørende eller pasient. Holder med at jeg jobber i bransjen
Vi var på barselhotellet begge gangene. Men likte ikke det noe videre heller Mulig det blir annerledes denne gangen. Jeg tenker man må forsøke å nyte tiden og roen som er på sykehuset. For hverdagen innhenter oss fort nok når vi kommer hjem for å si det sånn Det kommer til å bli travelt, med tre små. Eldste er heldigvis noe mer selvgående, da han er 5 år. Men det er travelt med 2 barn, blir ikke mindre hektisk fremover neiDerfor det er greit med barselhotell istedet. Vi var på selve sykehuset i 7 timer fra jeg kom inn i aktiv fødsel til vi var tilbake på pasienthotellet. Også gikk vi tilbake til føde/barsel for blodprøve av lille og slikt når det var tid for det. Hadde hele tiden tilgang på jordmor eller barnepleier, men vi var jo bare på hotell i våre øyne