Hvor mange dager før IKM

Nei tørr ikke :p får prøve imorgen! IKM dag!
Jeg dro å kjøpte en nå. Den var negativ, IKM imorgen jeg å! Så nå bare ser jeg om det kommer noe TR eller ikke.....:p
 
Oh, får du også event termin 11? Jeg klarer nok ikke holde stort lenger med å teste. Tipper jeg sprekker på fredag!:)

Ja,jeg gjør vell det da!:) Tok en test i dag tidlig, men ingen tegn til strek.. Ingen tegn til TR heller,så får ta en ny test i mårra! Blir dyrt dette her:)

Har du "sprukket" enda?:)
 
Ja,jeg gjør vell det da!:) Tok en test i dag tidlig, men ingen tegn til strek.. Ingen tegn til TR heller,så får ta en ny test i mårra! Blir dyrt dette her:)

Har du "sprukket" enda?:)
Ja, dyrt blir det:p Jeg har testet idag, negativt... Så vi får se:)
 
jeg har ikm i dag og testet ultrasvakt positivt på tirsdag 5 dager før ikm. kjente egget festet seg forrige søndag så jeg var tidlig ute med testingen. så ble de bare sterkere og sterkere :)

lykke til håper du får to streker :)
 
jeg har ikm i dag og testet ultrasvakt positivt på tirsdag 5 dager før ikm. kjente egget festet seg forrige søndag så jeg var tidlig ute med testingen. så ble de bare sterkere og sterkere :)

lykke til håper du får to streker :)
Gratulerer:) Håper jeg får to streker jeg også;-) Men nå er det ferie, og TR skulle vært her idag, men ingen spor av TR enda!!!!:)
 
Negativt på meg også... Ikm idag. Men ingen tegn til tr. Har hatt utflod siden eggløsning så jeg føler jeg har fått tr hver gang jeg går på toalettet, å det er titt! Regner med siden det var negativt idag så er det vel veldig liten sjangs for positiv test denne mnd. Satser på april på meg da!
 
Back
Topp