Hvor mange dager før IKM

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Testet dere positivt?:)
Jeg håper å få komme inn hit, det er fremdeles 6 dager til IKM!! Gratulerer så mye til alle som har testet positivt:)
 
Fikk suuuuper svak skygge strek som jeg egentlig ikke turte stole helt på 4 dager før ikm.
 
Jeg har testet positivt 2 dager før IKM i tidligere svangerskap..så kommer til å ta en test på fredag!:)
 
Fikk suuuuper svak skygge strek som jeg egentlig ikke turte stole helt på 4 dager før ikm.
Ja, jeg har opplevd lignende selv, men så har TR kommet noen dager senere. Jeg syntes liksom man ser en strek uansett jeg, bare man ser lenge nok;-)
 
Jeg har testet positivt 2 dager før IKM i tidligere svangerskap..så kommer til å ta en test på fredag!:)
Oh, får du også event termin 11? Jeg klarer nok ikke holde stort lenger med å teste. Tipper jeg sprekker på fredag!:)
 
Testet dere positivt?:)
Jeg håper å få komme inn hit, det er fremdeles 6 dager til IKM!! Gratulerer så mye til alle som har testet positivt:)
10 dager til ikm her... Holder ikke ut! Er skikkelig frustrerende :p
 
10 dager til ikm her... Holder ikke ut! Er skikkelig frustrerende :p
Så hyggelig at vi fremdeles er på "prøvern" helle:) Jeg håper vi kommer i samme terminforum<3 Lykke til:)
 
2 dager før!
 
Jeg holder på å sprekke av denne ventinga, på mandag vet jeg det helt sikkert:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Jeg holder på å sprekke av denne ventinga, på mandag vet jeg det helt sikkert:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Jepp, jeg også! Dvs jeg sprakk.. Testet negativt idag 5 dager før IKM:p Drøyer til lørdag nå....:)
 
Jepp, jeg også! Dvs jeg sprakk.. Testet negativt idag 5 dager før IKM:p Drøyer til lørdag nå....:)


Tror min ville blitt negativ også om jeg testet nå:)
 
Testet positivt idag 4 dager før forventet IKM! :) Veldig svak strek, så skal teste igjen om et par dager å se om den fortsatt blir positiv ;) Det vil da si positiv test uke 3+3!
 
Testet positivt 4 dager før IKM og det midt på dagen ( morgenurin er anbefalt). Brukte RFSU test som kjøpes i vanlig daglivare. Kan brukes opp til 7 dager før IKM ( om jeg husker riktig). Denne testen anbefaldes :)
 
Testet negativt med morgen urin idag, 2 dager før IKM. Sååå jeg får vel prøve på en ny imorgen.... :)
 
Back
Topp