Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du innstiller deg på «worst-case», siden det kan bli veldig langdrygt dersom du tenker at den garantert kommer til termin!11, men jeg tipper ca 2 uker overtid slik min mor var med min bror og meg.

Termin er søndag 10. august. Jordmor sa jeg skulle ringe til sykehuset påfølgende onsdag uken etter og si jeg er over termin, så får jeg ikke time til trivselskontroll før jeg har gått ei uke etter termin, dvs mandag 18. august.Bra du innstiller deg på «worst-case», siden det kan bli veldig langdrygt dersom du tenker at den garantert kommer til termin!
Men blir du ikke igangsatt på dag 10 eller 11 etter termindatoen?![]()

Ja, jeg tror det er valgfritt, ikke at jeg har noen erfaring med det! Kjenner noen som hadde termin 20. mai, og en uke senere hadde de enda ikke født. Men fordi det var Kristi himmelfartsdag torsdagen etter, fikk de ikke tid for igangsetting før mandag 2. juni. Så det var kanskje i seneste laget?Termin er søndag 10. august. Jordmor sa jeg skulle ringe til sykehuset påfølgende onsdag uken etter og si jeg er over termin, så får jeg ikke time til trivselskontroll før jeg har gått ei uke etter termin, dvs mandag 18. august.
Min mor skulle bli «satt på kur» kl.08, jeg ble født kl.07, så hun slapp det. Jeg var vel 3800 gram. Tror man kan gå maks 14 dager over tiden så lenge man ikke har noen risikofaktorer, men er ikke sikker. Tror det er absolutt maks liksom.
Samme kan det være, jeg har ikke hastverk..Ungen kan bare være inni der en liten stund til
Redigert.: ser nå at på helsekortet anbefaler de igangsetting på 11 dag, men har forstått at dette er valgfritt?? Jeg er veldig for å la ting gå naturlig da..