Hvor mange bh'er, i normal bruk, har du?

Jeg prøvde å presse mine inn i G-cupen der. Skulle ønske de hadde H! Hadde vært stas å slippe unna med 179kr for en bh :)
Ja, det er urettfeigt at de ikke kan lage dem litt større.

Men det går rett vei Jeg slet med å finne D for noen år siden! E var ikke mulig å finne.

Og størrelser...

Jeg er for pokker en plass mellom 70E og 80C og alle andre mulige kombinasjoner der imellom avhengig av modell. Og jada, jeg vet en opp i omkredt tilsvarer en ned i cup, men det er ikke system på hva som passer meg.

I tillegg passer ikke noe helt For den ene er større enn den andre. Det var sånn før jeg fikk barn men ble større forskjell etter amming og jeg er sikkert c på den ene og d på den andre.
 
Jeg også vurderer brystreduksjon, tror jeg får det dekket. Uansett hvor slank jeg er er puppene 75H... tunge og vonde. Til og med med sportsBH, orker ikke løpe osv.
Godt mulig jeg også får det dekt, men babyen må ut og jeg må ned i vekt først. Så snakk om noen år for min del. Og jeg vil gjerne ligge stabilt på vekta i ca 1 år før jeg opererer allikevel.
 
Har mange, men nå fortiden er det 3 stk jeg rullerer på
 
Jeg driver aktivt med hund og tur så har vel en 7 sports BHer :p i tillegg til tre amme BHer også tre spiler fra change men de passer ikke nå. Kun de to største sportene er passe også gikk opp 2 str i cup nå. Så øøøh 75 g er vel ca hva jeg bruker nå.
Elsler amme bhen med gelé bøyle de spileløse bor litt for meh
 
Har 3 og 3 til nøds som jeg egentlig ikke liker, så må på shopping jeg og gitt :rolleyes:
 
Bruker bare spileløse fra kappahl. Klarer ikke spiler like godt lenger.

Har en del andre liggende, fra change osv, men de passer ikke så godt, derfor ikke jeg liker spiler om dagen. Satser på at de passer igjen hvis jeg får gått ned i vekt.. Og at puppene blir litt mindre..

Bruker 80/85 g/h alt ettersom.
 
Skal absolutt prøve gi spileløse en sjangse. Men kanskje ikke fra en annomse på candycrush....
 
2 dyre kvalitetsbher fra Chantelle (utgått modell, sykt digg, merker ikke spilene)
Og mange billige sportsBHer fra jula og Nike (orker ikke vanlige bher)
 
Etter avsluttet siste ammeperioden og en lang tid i ikke helt passelig bh'er er jeg igang med å kjøpe nye. Men det er et herk og et styr med mye prøving. Jeg tror jeg prøvde 7 ulike, fra 70 til 80 og fra c til e før jeg landet på en i 75d. Og tok en i samme størrelse på hylla ved siden av, samme merke annen modell, og den er egentlig litt for trang. Blæ. Så mye prøving og reelt en passe.(men to kjøpt Dumme meg)

Men da har jeg en passe, en litt trang og se gamle for store. Ikke helt greit det heller så jeg må bare ta meg sammen og handle

Men hvor mange har dere, hva er passe? Frister å kjøre spileløst og slenge rått i vaskemaskina for denne spesial-vaskingen medfører at de brukes for lenge før vask for der er sånn tiltak.
To skikkelige bher, i riktig størrelse og to i stoff som er mer sånn slenge hjemme bher.
Med jur i str 70K så blir det dyrt med bher, så jeh prioriterer å ha to gode som jeg kan bytte på :p
 
Jeg har 7-8 bher med spiler, 2 hvite, 2 sorte og 3-4 i andre farger. De er helt like alle sammen, bortsett fra fargene da. Når jeg først har funnet noe som fungerer, syntes jeg det er greit slik:rolleyes:

Jeg har også arvet/kjøpt/fått ca 10 amme-Bher, og har allerede tatt de litt i bruk (termin i mai), og må jo innrømme at jeg har funnet et nytt nivå av komfort hva angår BHer :D Blir spennende å se hva jeg ender opp med når jeg er ferdig med å amme (om jeg får det til).
 
Har rundt 4 stk til vanlig, med spiler. Vasker i vaskepose på 30 grader finvask, og de holder i flere år. ( Bruker bare MarieJo). Jeg er en str 70F til vanlig. Litt større nå pga graviditet, og bruker noen andre fra MarieJo som jeg har spart på fra sist graviditet. (6år). Må kjøpe ammeBH etter hvert, og lurer veldig på om de i 2pk fra Lindex passer for oss med litt størrelse?
 
Har vel rundt 10, men bruker bare 3 eller 4 av de. Har bare spileløse. Ble helt frelst da jeg kjøpte flotte spileløse på cubus med blonder. :)
 
Har vel 7-8 stk. Noen med spiler, noen utvasket gode topper, noen sports bh som jeg bruker
 
4 spile-BHer og én sports-BH som funker med kjole, og 5-6 sportstopper som jeg bor i hjemme.

Hadde vel ikke trengt 4 stk, men etter å ha ødelagt 3 stk i vask har jeg blitt mer forsiktig og vasker de (nesten) alene. Det hoper seg fort opp, for det gidder jeg ikke gjøre så ofte.
 
2 spileløse fra Lindex. Er normalt en b cup og har vid arbeidsuniform. Hjemme går jeg uten bh. Nå som jeg ammer bruker jeg bare ammesinglet. Har 1 ammebh som jeg bruker av og til. Spileløs den også.
 
Har vel 4 stk som ikke er ammebh. Har noen av de også men gidd ikke bruke de før jeg har født. Deilig å gå med vanlige nå mens jeg kan :)

Før hadde jeg kanskje bare en eller to vanlige. Må også ha ganske store bh’er så de er ganske dyr. Men har kjøpt en del på change når de har hatt 40 % og da er de ikke så gale i pris. Deilig å ha litt flere å velge mellom :)
 
Nå er jeg gravid og har bare 2 som passer. Til vanlig har jeg 10-14 ca.
 
Back
Topp