Hvor mange bh'er, i normal bruk, har du?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Etter avsluttet siste ammeperioden og en lang tid i ikke helt passelig bh'er er jeg igang med å kjøpe nye. Men det er et herk og et styr med mye prøving. Jeg tror jeg prøvde 7 ulike, fra 70 til 80 og fra c til e før jeg landet på en i 75d. Og tok en i samme størrelse på hylla ved siden av, samme merke annen modell, og den er egentlig litt for trang. Blæ. Så mye prøving og reelt en passe.(men to kjøpt Dumme meg)

Men da har jeg en passe, en litt trang og se gamle for store. Ikke helt greit det heller så jeg må bare ta meg sammen og handle

Men hvor mange har dere, hva er passe? Frister å kjøre spileløst og slenge rått i vaskemaskina for denne spesial-vaskingen medfører at de brukes for lenge før vask for der er sånn tiltak.
 
Tror jeg har 8 stk jeg. Men er jo forskjellige farger og fasonger og sånt
 
Har vel 6-7 som jeg bruker pr. i dag.
 
Jeg har rundt 5-6 stk som jeg bruker oftest, de fleste spileløse, synes det er mye mer behagelig :)
 
4 stk akkurat i dag, kun spileløse og sports-bher.
 
Jeg tror jeg har 10-15 stk :p
 
Helt ærlig så sliter jeg såpass med å finne bh at jeg kun har en. Den kostet 700 kr så ganske dyr. Jeg kan liksom ikke fra på Cubus å kjøpe Bh heller da jeg bruker G liksom... blir å handle inn noen flere da babyen ankommer, amme bh spesielt. Så får vi se hva som skjer etter det.
Trives godt uten bh da.
Cubus har fakrisk opp til g altså. Ikke sikkert de passer deg, men bare sånn du vet det
 
Cubus har fakrisk opp til g altså. Ikke sikkert de passer deg, men bare sånn du vet det
Jeg har prøvd de som er der og jeg finner ingen som er behagelige dessverre.. gått ned en del i vekt de siste årene så når babyen er kommet og amming er ferdig vurderer jeg brystreduksjon om jeg klarer å holde stabil vekt. :)
 
Jeg har vel kanskje en 8-10 stk, men kan se ut til at jeg må investere i nye etter ammingen er ferdig... Vi får se... Hater å prøve!
 
Har vel 3-4 tror jeg, skulle nok ha bytta ut et par av dem :rolleyes: De har spiler. Har 3 sportsbher i tillegg (men de blir bare brukt når jeg trener)
 
Jeg bruker kun de myke, spileløse amme-bh'ene fra H&M, siden jeg nylig har sluttet å amme og nå er gravid igjen.
Jeg tror jeg har tre eller fire jeg bruker til vanlig, men en så tett rotasjon fører til veldig mye slitasje. Så jeg må kjøpe fler snart.
 
Når jeg sluttet å amme så kastet jeg alt jeg eide og hadde i undertøyskuffen. Det var på tide at jeg fikk meg skikkelig undertøy og noe som passet bra. Jeg dro på change og kjøpte meg 4 sett, det holdt ikke så jeg kjøpte fire sett til, og noen ekstra truser. Dyrt men så verdt alle pengene, aldri hatt så gode bher før så anbefaler alle å gjøre dette. :)
 
Pr nå har jeg 3. Myke uten spile.
Avventer å ser hvilken størrelse jeg trenger når ammingen er i gang, før jeg kjøper fler (om vi får det til).
:)
 
Jeg hadde haugevis, men etter å ha blitt gravid er det kun ÉN jeg passer, som jeg kjøpte i uke 10. Har 1 sports bh som passer og. Må med andre ord på shopping men litt irriterende siden puppene blir tilsynelatende bare større og større!
 
Før jeg fikk barn kunne jeg også handle BHer på HM/Lindex/KappAhl/Cubus.

Etter jeg fikk første hadde puppene gått opp fra 75D til 75H (også når jeg er nede i 58 kg, men veier 63 nå, men puppene blir uansett ikke mindre når jeg går ned i vekt), så jeg kan jo ikke kjøpe bh i vanlig butikk lenger :(

Så plutselig har det blitt mange færre å velge mellom OG de er dritdyre.

Så jeg har bare én bh av gangen. Vasker den om kvelden og da er den tørr igjen til dagen etter. Har en amme-Bh nå, betalte vel 500 for den. Måtte kjøpe på nett.

Skulle ønske jeg hadde litt mindre pupper.
 
Jeg har prøvd de som er der og jeg finner ingen som er behagelige dessverre.. gått ned en del i vekt de siste årene så når babyen er kommet og amming er ferdig vurderer jeg brystreduksjon om jeg klarer å holde stabil vekt. :)
Jeg også vurderer brystreduksjon, tror jeg får det dekket. Uansett hvor slank jeg er er puppene 75H... tunge og vonde. Til og med med sportsBH, orker ikke løpe osv.
 
Jeg har før handlet på Change etc, men syns faktisk de spileløse fra Cubus er mer behagelige på meg. Bruker heldigvis g! Flaks at jeg endelig fant brukandes bher som og var billige
 
Back
Topp