Hvor mange barn?

Altså, det er jo det mest logiske; for dem er det en kikkhulloperasjon med lokalbedøvelse, og det koster 1200,-. for oss er det full narkose og koster 6000,-

Men min mann nekter, så da får jeg nok bare fikse biffen selv. Vi blir så lett gravide (denne babyen var et uhell), så jeg tør ikke ta sjansen på noen sånt igjen. :p

Det er faktisk enda enklere enn det!
Ikke kikkhull engang:)

To bittesmå snitt på hver sin side av pungen, vips er sædlederne ute, snipp, snapp - og thats it!

Hele greia er gjort på 15 minutter. Ikke er det spesielt smertefullt etterpå heller...

Tror menn flest tror det er myyye verre enn det er!
OG jeg tror mange frykter for potensen;-)
 
Dette blir min fjerde og samboerens tredje. Vårt første felles barn. Så vi får seks barn til sammen. Jeg skal sterilisere meg etter fødselen. Nå vil jeg ikke ha flere og samboeren er også enig i at seks er nok
 
Dette er min nr 2 og mannen sin nr 1. Han vil bare ha to og jeg vil aller helst ikke ha fler jeg heller, så dette er siste gang :)
 
Dette er andremann. Jeg har villet hatt tre,mannen to. Tenker vi får se hvordan det er med to tette. Syns litt synd i 3.mann om h-n blir født lenge etter og ikke kommer like godt inn i "gjengen" som de to andre.
 
Dette er nr 2 og aldri mer, jeg hater å være gravid så ikke snakk om at det blir flere nå.
 
Det er faktisk enda enklere enn det!
Ikke kikkhull engang:)

To bittesmå snitt på hver sin side av pungen, vips er sædlederne ute, snipp, snapp - og thats it!

Hele greia er gjort på 15 minutter. Ikke er det spesielt smertefullt etterpå heller...

Tror menn flest tror det er myyye verre enn det er!
OG jeg tror mange frykter for potensen;-)

Venninna mi jobber i pasientombudet og behandlet en klage hvor de kutte en blodåre i stedefor, haha.
 
dette blir vår nr 2, men tilsammen nr 3, (vi har en hver fra tidligere forhold fra før). Jeg har informert klart om at jeg vil ha en til etter denne :)
 
Venninna mi jobber i pasientombudet og behandlet en klage hvor de kutte en blodåre i stedefor, haha.


Thihi! Fælt å le, men det er relativt sløvt...

Tror til og med jeg skulle klart å utføre det inngrepet uten problemer..
Jeg ble ganske overraska over hvor lett det var!
 
Dette er nummer 3. Jeg har alltid ønsket meg 3-4, men tror nok ikke jeg ønsker å gå igjennom en graviditet til selv om jeg gjerne sko hatt 4 :)
 
jeg skulle i grunnen ikke ha barn, har aldri likt unger
men 3 uhell senere så har jeg to og 1 på vei, nå skal det klippes av alt som lager barn
 
Er førstegangsgravid i ein alder av 37. Håpar på søsken til den vesle. Tenker 2, kjæresten vil gjerne ha fleire..
 
Dette er nr 3. Det blir den siste :)
 
Sambo vil ha to og jeg vil egentlig ha 3. Dette blir nr to, men tror nok det blir siste biologiske barn. Jeg har lyst på fosterbarn også :)
 
Første på vei nå ❤️ ønsker 3 barn. Samboer bare ein. Så får se hvordan det går etter første. Mens skal ha minst 2 hvertfall :)
 
Dette er første barnet :) Har et ønske om at det skal få søsken, men tror det holder med en til :)
 
Back
Topp