Hvor mange barn?

I og med at jenta i magen ikke var planlagt var vi egentlig fornøyde med de to guttene våre; vi har hele tiden sagt at vi skulle ha to.

Nå blir det i alle fall stopp, mannen skal sterilisere seg :)
 
Dette er vår første :) vi vil absolutt at den lille skal ha et eller flere søsken. Så får se hva som skjer :)
 
Trodde jeg alltid ville ha mange barn, siden jeg er vokst opp i stor familie med 6 søsken. Men å gå gravid førstegangsgravid med hyperemesis og diverse andre ting var ikke som jeg forventet, så har kanskje fått en litt mer realistisk tankegang! Må nesten se an hvordan de neste svangerskapene blir i så fall :) Vil ha maks 4, med mindre jeg er like dårlig hver gang, da holder det med to tror jeg, litt synd men :)
 
Vi venter nr 3. Dette blir den siste. Vi har alltid vært enige om at vi skulle ha 3 barn.
 
Dette er mitt 3 barn, å gubben sier at dette blir siste. Jeg sier at man vet aldri hva som skjer i fremtiden, jeg er bare 23 år :p Så vi får se :)
 
Her er vi ikke helt enig egentlig. Mannen er veldig fast bestemt på to, men jeg er absolutt åpen for tre. Men så kommer denne alderen inn da. Jeg har alltid ønsket å ha fått de barna jeg skal ha innen jeg er 30. Men nå er jeg nesten 31 før vi får nr 1.. Og jeg vil vel aller helst være ferdig innen jeg 35, så vi får se..
 
Jeg har lyst på 3, går gravid med nr 2 nå. Gubben sa en gang i tiden 2 eller 4 barn (han synes med 3 barn blir det fort at den ene blir utelatt fra leken men prøver å si at det er jo litt hva vi foreldre gjør det til også). Han er litt på 2 eller 3 nå. Får se når nr 2 er født til sommeren. Får 2 ganske tette nå så nr 3 kommer evt ikke før om 2-3 år
 
Dette er vår første, så vi får se hvor mange det blir. Jeg har alltid sett for meg tre, mannen synes vi skal ta en unge om gangen :)
 
Dette blir nr 2 og siste. Vi skulle egentlig bare ha en, men nr 2 er hjertelig velkommen. Men nå tenker jeg på sterilisering. Bare håper jeg får lurt han til og gjøre det i stede :p
 
I og med at jenta i magen ikke var planlagt var vi egentlig fornøyde med de to guttene våre; vi har hele tiden sagt at vi skulle ha to.

Nå blir det i alle fall stopp, mannen skal sterilisere seg :)

Samma her!!! Var veldig fornøyd med de to jentene vi har, og det som ser ut som lillebror er alt annet enn planlagt!
Gubben mente han ikke trengte gjøre noe for å unngå dette svangerskapet da det "liksom" ikke var mulig å lage flere..... Yeah right!
 
Jeg har lyst på minst tre. Tror mannen mener det holder med to. Jeg prøver å glede meg over å få to men håper på å få overbevist ham:p er bare så plagsomt når vi allikevel kommer inn på emnet og er uenige. Har ikke lyst til at dette skal være sistemann<3
 
Jeg har alltid ønsket meg 2-3, mannen har ønsket seg 1-2. Han føler seg fornøyd nå med en bonusgutt og spiren i magen. Jeg er veldig usikker, og har sagt han ikke får lov å sterilisere seg før minste er noen år gammel iallefall, for jeg vil ha muligheten, om vi ønsker en til. Men da blir det tett etter denne, og er usikker på om jeg orker en liten unge samtidig som jeg er gravid med kvalme og bekkenløsning,
 
Dette er første, men sånn som jeg føler meg nå så blir det siste... Men mulig det blir flere når jeg har glemt hvor kjipt jeg har det :p
 
Har egentlig sett for meg to, men kan kaaanskje være åpen for tre, litt usikker. Men samboer vil absolutt ikke ha fler, så det blir vel en stopp etter lillebror kommer. Vi er fremdeles unge da, så man vet jo aldri :)
 
Altså, det er jo det mest logiske; for dem er det en kikkhulloperasjon med lokalbedøvelse, og det koster 1200,-. for oss er det full narkose og koster 6000,-

Men min mann nekter, så da får jeg nok bare fikse biffen selv. Vi blir så lett gravide (denne babyen var et uhell), så jeg tør ikke ta sjansen på noen sånt igjen. :p
Hehe, da skjønner jeg ;)

Han her i huset er lett og overtale, så det var ikke noe problem.
 
Back
Topp