Hvor mange barn?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvor mange barn skal dere ha? Er dette siste gang?

Jeg har veldig lyst på tre, men vi er enig om å bestemme oss etter vi vet hvordan det er å ha to.
 
Dette er nummer to og holder for oss tror eg. Eg slite med å gå gravid og sambo e veldig enig i at to er nok.
 
Jeg har 2 fra før men de er så store.. :p
Vi ønsker oss 2 :)
Altså en lillebror eller lillesøster til prinsen i magen :)
Og antar de kommer tett :)
Veldig takknemlig for at jeg har så "lette" svangerskap uten verken kvalme eller bekkenløsning så derfor blir tanken om enda en veldig lett :)
 
Dette e min nr 3 og mannens nr 5 så det er siste på oss e planen :) han skal sterilisere seg når babyen e kommet til verden :)
 
Dette er nr to og siste, definitivt. Jeg er allerede drittlei og er ikke halvveis en gang. Gjør ikke dette en gang til, basta. :p

Men uansett har vi alltid sett for oss to begge to, så det er fint.

Apropo det, jeg har kikka på sterilisering faktisk...kommer til å ha spiral i noen år så vi er 120% sikre liksom, men etter det så kommer jeg nok til å svi av tubene forbi si det sånn...
 
Hvor mange barn skal dere ha? Er dette siste gang?

Jeg har veldig lyst på tre, men vi er enig om å bestemme oss etter vi vet hvordan det er å ha to.

Når jeg var mindre ville jeg ha 5. Også har det synket seg til 3.. men er litt usikker altså:) :)
 
Mannen vil ha tre og sikkert flere. Men det er lett for han å si som bidrar med en hyggestund og en celle. Dette er nr to og jeg gjør aldri dette en gang til!!!! Jeg skal sterilisere meg når babyen er ute.
 
Dette er vår når 2, som også blir vår siste.

Kroppen min liker visst ikke så godt å være gravid. Vi har heller aldri ønsket å ha fler enn 2. Det var nesten så vi stoppet på 1, men så tok vi til vettet å ønsket oss en til .
 
Dette er nr to og siste, definitivt. Jeg er allerede drittlei og er ikke halvveis en gang. Gjør ikke dette en gang til, basta. :p

Men uansett har vi alltid sett for oss to begge to, så det er fint.

Apropo det, jeg har kikka på sterilisering faktisk...kommer til å ha spiral i noen år så vi er 120% sikre liksom, men etter det så kommer jeg nok til å svi av tubene forbi si det sånn...
Det har jeg vurdert i mange år. Faktisk siden før jeg fikk første. Skulle selvfølgelig ha barn først, men senere. Når jeg bestemt at det er gubben som skal klippe strengen. Heldigvis et han ikke uenig. :)
 
Vi sier i utgangspunktet stopp etter denne (nr 2). Men ingen vet hva fremtiden bringer:)
 
Han vil ha maks 2, jeg vil ha mange, så får vi se om jeg ombestemmer meg nr 1 kommer:)
 
Det har jeg vurdert i mange år. Faktisk siden før jeg fikk første. Skulle selvfølgelig ha barn først, men senere. Når jeg bestemt at det er gubben som skal klippe strengen. Heldigvis et han ikke uenig. :)

Altså, det er jo det mest logiske; for dem er det en kikkhulloperasjon med lokalbedøvelse, og det koster 1200,-. for oss er det full narkose og koster 6000,-

Men min mann nekter, så da får jeg nok bare fikse biffen selv. Vi blir så lett gravide (denne babyen var et uhell), så jeg tør ikke ta sjansen på noen sånt igjen. :p
 
Vil gjerne ha 3-4, men det blir nok ikke. Tar så lang tid å bli gravid, å så har.jeg mista noen i mellom. Så om jeg ikke blir gravid innen 2 år etter denne er født er det stopp. Men det store ønsket er 3 :)
 
Har alltid tenkt at etter nr. 2 kommer nå er det stopp. Men er absolutt åpen for fler. Vi får se hva som skjer :)
 
Dette blir definitivt sistemann. Da har jeg vært gravid 4 ganger.
Denne var ikke planlagt. Men hadde jeg vært 5-10 år yngre kunne jeg godt tenkt meg flere. ..

3 barn får være bra for oss
 
Back
Topp