Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil prøve å vente til etter fosterdiagnostikk bare for å være sikker, men begynner å få mage allerede (er 8+0 i dag) så vi får se om hun skjønner noe førJa tror det kommer til å bli så stas. Alt fortalt det til de 2 store, litt små irritert om dagen, så måtte fortelle grunnen, er ellers sjeldent irritert he he. Ikke bare bare med de hormonene som løper litt løpsk til tider. De gleder seg kjempe masse. Eldste fikk tårer i øynene når jeg fortalte. <3
Så herlig, tenker jenta di gleder seg til å bli storesøster. <3 Har du fortalt det til henne?
Så skjønn hun er. Sikkert lurt å vente litt ja, er vondt for de små hvis det evnt ikke går veien. Håper vi alle her igjen får være her til mai, syntes det er nok som har mistet nå. Tenk å fin tid å få barn på, fint og godt i været. Erfarer fra sist, når jeg fikk desember, ikke lett å vite hvordan man skal kle de små når det er så kaldt.Jeg vil prøve å vente til etter fosterdiagnostikk bare for å være sikker, men begynner å få mage allerede (er 8+0 i dag) så vi får se om hun skjønner noe før
Ble gravid i jan, og da fortalte jeg det i uke 8 etter at hun hadde sett flere gravidapper på mobilen min
Hun gledet seg enormt, begynte å strikke lue, fortalte det til ALLE på skolen og snakket ustanselig om det. Endte dessverre i en MA oppdaget i uke 11. Og hun ble naturlig nok kjempe lei seg.
Derfor vil jeg skåne henne litt mer nå så hun slipper oppleve det en gang til.
Ja, mai blir kjemeflott måned å få barn i Husker også desember/januar som vanskelig pga påkledning og glatte gangfelt.Så skjønn hun er. Sikkert lurt å vente litt ja, er vondt for de små hvis det evnt ikke går veien. Håper vi alle her igjen får være her til mai, syntes det er nok som har mistet nå. Tenk å fin tid å få barn på, fint og godt i været. Erfarer fra sist, når jeg fikk desember, ikke lett å vite hvordan man skal kle de små når det er så kaldt.
Har en gutt født mai 2010,så akkurat 5 år.
Har født 4 barn, 3 jenter og 1 gutt. Gutten ble bare 4 1/2 mnd, døde i krybbedød i 2002.
Ellers er jentene mine født i 97, 98 og 05, så blir en attpåklatt dette. <3