Hvor mange barn

Har 3. Og det er 2år og 8mnd mellom hver av dem. Når babyen kommer er aldersforskjellen på h*n og mini 3 år og 6mnd.

Ja tror det kommer til å bli så stas. Alt fortalt det til de 2 store, litt små irritert om dagen, så måtte fortelle grunnen, er ellers sjeldent irritert he he. Ikke bare bare med de hormonene som løper litt løpsk til tider. ;) De gleder seg kjempe masse. Eldste fikk tårer i øynene når jeg fortalte. <3

Så herlig, tenker jenta di gleder seg til å bli storesøster. <3 Har du fortalt det til henne?
Jeg vil prøve å vente til etter fosterdiagnostikk bare for å være sikker, men begynner å få mage allerede (er 8+0 i dag) så vi får se om hun skjønner noe før :)
Ble gravid i jan, og da fortalte jeg det i uke 8 etter at hun hadde sett flere gravidapper på mobilen min :)
Hun gledet seg enormt, begynte å strikke lue, fortalte det til ALLE på skolen og snakket ustanselig om det. Endte dessverre i en MA oppdaget i uke 11. Og hun ble naturlig nok kjempe lei seg.
Derfor vil jeg skåne henne litt mer nå så hun slipper oppleve det en gang til.

Jeg vil prøve å vente til etter fosterdiagnostikk bare for å være sikker, men begynner å få mage allerede (er 8+0 i dag) så vi får se om hun skjønner noe før :)
Ble gravid i jan, og da fortalte jeg det i uke 8 etter at hun hadde sett flere gravidapper på mobilen min :)
Hun gledet seg enormt, begynte å strikke lue, fortalte det til ALLE på skolen og snakket ustanselig om det. Endte dessverre i en MA oppdaget i uke 11. Og hun ble naturlig nok kjempe lei seg.
Derfor vil jeg skåne henne litt mer nå så hun slipper oppleve det en gang til.
Så skjønn hun er. Sikkert lurt å vente litt ja, er vondt for de små hvis det evnt ikke går veien. :) Håper vi alle her igjen får være her til mai, syntes det er nok som har mistet nå. Tenk å fin tid å få barn på, fint og godt i været. Erfarer fra sist, når jeg fikk desember, ikke lett å vite hvordan man skal kle de små når det er så kaldt.

Så skjønn hun er. Sikkert lurt å vente litt ja, er vondt for de små hvis det evnt ikke går veien. :) Håper vi alle her igjen får være her til mai, syntes det er nok som har mistet nå. Tenk å fin tid å få barn på, fint og godt i været. Erfarer fra sist, når jeg fikk desember, ikke lett å vite hvordan man skal kle de små når det er så kaldt.
Ja, mai blir kjemeflott måned å få barn i :) Husker også desember/januar som vanskelig pga påkledning og glatte gangfelt.
Og så slipper vi å gå høygravide midt på sommeren om det blir en skikkelig varm sommer igjen :)
Mai er perfekt :D

Har 3barn:) 2år nøyaktig mellom 1 og 2, 16 mnd mellom 2 og 3. Minstemann her i huset blir 2år i juni

Har 1, det blir akkurat 2 år mellom mini og lillebaby :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette er nr 3.

Det er 20 mnd mellom de to andre og her blir eldste 7 1/5 år når babyen kommer,, og den andre 6 år

Dette er nummer 2.
Og blir vel akkurat 2 år i mellom. Hadde termin med lille gutt 11 mai også men kom 16. Så lik termin igjen :-D Spennende ;-)

har 2 gutter fra før som er 7 og 4.5 år.
blir 5 år mellom minste og babyen

Jeg har en sønn fra før, så her blir det akuratt 5 år mellom første og baby i magen :-)

Har ei jente fra aug 2012, så blir 2 år og 9 mnd i mellom! :)

Back
Topp