Hvor mange barn

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
har du og hvor mange år blir det mellom barna dine?

Selv har vi 1 barn og når nr. 2 kommer blir det 4 år mellom dem. :)

Har en gutt født i nov 2011, så ganske nøyaktig 3,5 år mellom :)

Gutt født mai 2012, så blir akkurat 3 år mellom dem :-)

Blir 4 år og 9 måneder mellom babyen og eldstejenta og rett i underkant av 3 år mellom babyen og yngstejenta.

Jeg har to jenter fra før. Hvis alt går som det skal denne gangen så blir det 3,5 år imellom hvert barn.

Har tvillinggutter som vil være 4 år når babyen kommer!

Dette blir nr.4 (!!) :eek: Har 3 gutter fra før av ❤
Det er 4,5 år mellom første og andremann, 12,5mndr mellom andre og tredjemann og nå blir det vel ca 17mndr mellom tredje og fjerde ;)

Har født 4 barn, 3 jenter og 1 gutt. Gutten ble bare 4 1/2 mnd, døde i krybbedød i 2002.
Ellers er jentene mine født i 97, 98 og 05, så blir en attpåklatt dette. :) <3

Har en datter som ble født i slutten av november 2012. Så det blir 2,5 år mellom

Har født 4 barn, 3 jenter og 1 gutt. Gutten ble bare 4 1/2 mnd, døde i krybbedød i 2002.
Ellers er jentene mine født i 97, 98 og 05, så blir en attpåklatt dette. :) <3
Så leit å høre om gutten din som døde i krybbedød♥
Jenta mi rekker å bli 10 år før hun blir storesøster :)

Ja er vel alle mødres skrekk med krybbedød, savner han, men ingen sorg lengre, (ikke vært på mange mange år, har mange gode minner og prøver fokusere på de. <3 ) han vil alltid bo i hjerte mitt. <3

Mi lille snuppe fyller 9 i desember og vil være 9 1/2 når lille baby kommer.
Storesøstre 18 og 16 1/2 år når babyen kommer. :)

Ja er vel alle mødres skrekk med krybbedød, savner han, men ingen sorg lengre, (ikke vært på mange mange år, har mange gode minner og prøver fokusere på de. <3 ) han vil alltid bo i hjerte mitt. <3

Mi lille snuppe fyller 9 i desember og vil være 9 1/2 når lille baby kommer.
Storesøstre 18 og 16 1/2 år når babyen kommer. :)
Så heldig lille babyen er som får så mange storesøster♥ Sikkert kjempestas for jentene med en liten baby i hus :)
Mi jente blir 10 i desember og har mast i mange år om søsken. Hun kommer til å bli overlykkelig :D

Så heldig lille babyen er som får så mange storesøster♥ Sikkert kjempestas for jentene med en liten baby i hus :)
Mi jente blir 10 i desember og har mast i mange år om søsken. Hun kommer til å bli overlykkelig :D
Ja tror det kommer til å bli så stas. Alt fortalt det til de 2 store, litt små irritert om dagen, så måtte fortelle grunnen, er ellers sjeldent irritert he he. Ikke bare bare med de hormonene som løper litt løpsk til tider. ;) De gleder seg kjempe masse. Eldste fikk tårer i øynene når jeg fortalte. <3

Så herlig, tenker jenta di gleder seg til å bli storesøster. <3 Har du fortalt det til henne?

Back
Topp