Hvor mange barn???

Vi skal ha 2. Har ikke snakka om at det skal bli flere. Vil ikke ha enebarn eller attpåklatter da. De har en tedens til og bli litt bortskjemte uanz hva man gjør. Tror det er sunt for unger og ha søsken på nesten samme alder som de kan krangel med og lære seg og dele.

Det blri ikke no mer en 3 år mellom våres unger.

Så har du oss som ikke får fler enn ett barn, om man vil eller ikke. Bortskjemt, det er vel hva man gjør det til som foreldre.

Sier det bare fordi jeg har en lillebror hos mamma som er 7 år yngre en meg og en hos pappa somer 8 år yngre en meg.
Han hos pappa har ei store søster som er 4 år eldre en han, og de har måtte delt og de har krangla masse opp gjennom.

Lillebror min hos pappa, vet hva det vil si og måtte dele og han ikke kan få all oppmerksomheten alene. Trenger ikke og bare være sankk om matrelialistiske ting her. Han kreve mye mindre. Han er oxo mye mer sosial og har mange venner.

Lillebror min med mamma, er helt annerledes, han kreve og skal kommer i første rekker og han liker ikke at noen stjeler oppmerksomhet, og ahn suttrer mye mer.

Men begge to vet at de ikke kan få alt de peker på og de er snille som dagen er lang.

Back
Topp