Hvor mange barn???

Vi venter vårt første, og vil gjerne ha ett eller to til. Men vi er avhengige av prøverør, og får kun en runde til gjennom Staten. Satt inn to egg i juni og venter en baby i mars, og kommer til å sette inn to egg neste gang også - da er det en fjerdedels mulighet for at det blir tvillinger neste gang!

jeg har to...og foreløpig så holder det, men hvem veit, med tiden som går?? [:D][:D]

venta nr 2 no..samoern har ein på snart 5 fra før..eg har ein på 2 år fra før..å i april får vi ein ilag..bi nok ikke fleire unga no..2-3 år e et fint mellomrom...

venter nr. 1 nå, vil ha vertfall en til og kanskje to til også! [:)]

Tror egentlig jeg hadde bestemt meg for å stoppe på en. Samboer har ei jente på 7 år også.
Men nå kommer det en til da, så det blir akkurat to år mellom gutta boys!
Hvis vi skulle prøvd på en til, ville jeg ha venta så Theodor var tre år.. Jeg føler liksom ikke jeg har fått nok alene/kose tid med Theodor. [;)] Men.....

Gutta kommer nok til å leke, kose og sloss sammen! Kjekt å være tett i alder da!

Vi venter nr 2 nå og blir rett over 5 år mellom de.
Blir nok ikke flere her siden elstemann krever endel mer en andre barn. Skal få fylt opp barna.
Og min mann sier 2,4 eller 6 og da STOPPER jeg på 2 [:D]

Jeg er nå 20 år, og har rukket å få to barn med kun 11 måneders mellomrom. Jeg vil iallfall 3 barn, mest sannsynlig enda flere oxo[:D] Vi får se. Samboer er 11 år eldre enn meg så vi får tenke på det også[:)]

Skal iallefall ha to... så får vi se etterhvert.. [:D]

Vi har ei tulle på 3 år. Og jeg har alltid ønsket meg 2 barn og samboeren min ville gjerne ha 3 barn. Jeg sa at jeg stoppet på 2. Så lenge varte det. For nå kommer tvillingene[;)]

hei vi fikk vårt første barn 18 januar 05, kunne godt tenkt meg en baby nå med det samme, de blir så fort store, men ska vente litt til tror jeg,,, nyte tiden med bare 1 barn, blir jo enda travlere og vabskeligere å plassere 2 unger viss en skal ut en helg... jeg har lyst på mange barn, iallefall 3,,, å det ska ikke være mer enn 2 år ,mellom dem

Tror det bare blir en på meg....
Sambo har to fra før, og han ønsker seg bare en til...Jeg tar det litt som det kommer, Jeg er bare 25, så jeg har noen år på meg. Ønsker meg to jeg, men må jo imøtekomme sambos ønsker også!
Tar det litt som det kommer!

Vi skal hvertfall ha to, men vi ser ikke bort fra at det kan komme en liten attpåklatt etterhver[:D]

Hei! Jeg har fem jeg...[:D]
Tro meg.. det var ikke planlagt men alle var veldig vellkomne.
Blir veldig fort gravid og har prøvd det meste. Blør meg i hjel på piller... Oppererte bort den ene eggstokken når jeg gikk gravid med nr3. Hadde en cyste på størrelse med en håndball!!. Var redd jeg skulle ha firlinger jo...[&:]
Så nå tenker jeg alvorlig på sterilisering. Ingrepet blir jo enklere nå som det bare er en i gjen... Legen vil ikke hjelpe meg, men jeg skal snakke med en annen. det går nok greit.
Har ikke planer om fler nei, og føler meg litt "mobbet" til tider...
Jeg er liksom "hoved attraksjonen" i boligfeltet... Det er fælt!!1[:@]
Men jeg angrer ingenting og gjør mitt beste. Er ikke redd for å be om hjelp.
Har heldigvis samboeren min som er far til fire av knøttene.
kos fra lille meg[;)]

Venter nr to nå, det blr litt under tre år i mellom dem. Synes egentlig det er litt stort sprang så planlegger å få nr tre ganske med en gang etter nr to...

vi får se hva vi får til...
begynner med den i magen..ivertfall en til...vil ikke ha enebarn
å det blir ikke mer enn 2-3 år mellom...
jeg har lyst på tre, sambo vil ha 2...
men tiden vil vise hva som skjer[:D]

Vi venter nr 2 og det blir 3 år meelom dem. Er veldig fornøyd med det.

Vi kunne godt tenke oss to vi.. men vi får konsentrere oss om å få til nr en først før vi planlegger noe videre....

Jeg har alltid ønsket meg 3 barn, men samboer vil ha 2. Venter andremann nå med 2 1/2 år imellom, syns det er passe. Så jeg får prøve åssen det er med 2 barn før jeg ønsker meg en til, barn krever utrolig mye. [:)]

Jeg har tre skjønne jenter snart 17, snart 13 og en på 8mnd. Det ble en attpåklatt som storesøstrene forguder. [:)]

vi fikk vår første 22.03.05...vi skal hvertfall ha en til om en tre års tid...sambo har lyst på tre mens jeg syns det holder med to...så vi får se hva det blir til...hehe...

Back
Topp