Heisann i natta! Fikk ikke sove[:@]
Jeg har ikke "bestemt meg" ennå om hvor mange barn jeg ønsker meg.
Alt fra 1 til MAX 3. [:D] Men som andre her har sagt, det kan jo være greit å være to barn..
Vi er også en av tre i hver sin søskenflokk(jeg bodde hos mamma i oppveksten,
så for meg blir det en av tre.)
Forskjellen er at jeg har to søstre og en bror.
Men ene søstra mi og broren min(småsøsken) er på mamma sin side og den eldste lillesøstra mi er på pappa sin side.
Jeg er eldst, han er yngst:-)
Gubben nermer seg 30 med noe som sikkert virker som stormskritt for han,
han vil ha barn FØR han blir 30.(han blir 26 i januar, se den der greia nederst!!)
Og det er jo forståelig. Sånn ville jeg også følt det.
(det er derfor vi er "prøvere" nå, hadde det ikke vært for alderen som bekymrer han, så hadde vi nok venta.
Minst til jeg ble 18 år..
Han sa at han ønsket seg barn før han fylte 30. Men at han forstod at vi måtte vente.
MEN så begynte tankene til gale malin å svirre "jess jess jess, ENDELIG!!!!" jeg tenkte nøye gjennom det og dagen etterpå slutta jeg med pillene.
Han ble veldig glad:-) vi har til og med diskutert AKTUELLE navn. :-D)
Aldersforskjell.. Hmm. ett år eller to. KANSKJE tre.
For å si det slik; Eldste lillesøs(pappa sin side) kom til verden når jeg var 6 år.
I og med at jeg bodde hos mamma har vi aldri hatt noen god kontakt. Hun og moren flytta sørover for noen år siden, og så flytta søs til pappa i fjor (hun er 10 år nå).
Da ville pappa PLUTSELIG at vi skulle ha mere kontakt med hverandre.
Jeg kan ikke si at jeg er så interessert.. Stygt å si, men det er fakta. Nei, jeg er ikke følelsesløs, men det e slik jeg føler det.)
Lille søs på mamma sin side ble født når jeg var 9 år.
(min søte lille ville

(hun heter villemo, 8 år) vi er veldig nære søstre)
Lillebror ble født året jeg ble 14 år. Veldig glad i han også(han er 3 år, 4 i april).
Men særiøst, ser dere ikke aldersforskjellen?!?!
Det skal ikke være mine unger.
Vel vel. Vi får se. Gubben har vel også noe å si [;)]
(sorry, ble vist myyye skravling her[:D], men jeg la meg og stod opp etter en time. FIKK IKKE SOVE[:@]
Og så blir jeg bare så skravle-sjuk av og til. Dere skulle virkelig hørt meg når jeg drikker, skifter samtaleemne så fort at jeg nesten ikke klarer å få med meg alt jeg skulle sagt!! he he.)