Hvor mange barn ville du ha når du var ung?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jeg ville ha 2, mannen 3... Så nå er nr 3 hjertelig velkommen likevel :cat:

Jeg ønsket meg flere søsken når jeg var yngre, så jeg ville ha minst 3. Nå er nr 2 på vei, første for sambo. Han ønsker en til, men håper han ombestemmer seg når nr 2 kommer :p Holder for meg

Jeg ønsket meg 3, og nå er nr 3 på vei, og da er det stopp :) selv om jeg sa en stund at det var mer en nåkk med 2 :p

Ville ha 3, men nå som jeg får første som 35 år, så tenker jeg at det kanskje holder med ett barn.

Altid tenkt att eg ikkje skulle ha barn, att eg ikkje kunne få barn. Før eg uventa vart gravid. No har me ein i frå før og venter ein/ei. Då er familien komplett

3 eller 4.. har to og en på vei! Tror nok det holder..

Har alltid ønsket en stor familie med 4 barn.. Første på vei nå! :)

2-3 hadde jeg tenkt... Nr. to er på vei nå. Vi holder muligheten åpen for en nr. 3, men vi får se hvordan det blir etter denne :)

Husker ikke som barn - jeg lekte heller med biler og hang med gutta.
Da jeg var mellom 18 - ca 22 tenkte jeg mange ganger at jeg ikke ville sette barn til denne rare verden vi lever i. Men, i dag 8+2 angrer jeg ikke og storgleder meg til alt som skal skje, og til å passe på dette barnet så godt jeg kan så lenge det trenger det! <3

Ønsket meg 2 eller 3, og nå er nr 2 på vei. Nå vil jeg helst ha tre, én til om 4-5 år kanskje. Men gubben mener det holder rikelig med to ;-)

Har vel tenkt at æ ville ha 3-4stk,, men går alt bra no så sier vi stopp og d e nr 2. Etter ett tøft og mye syk i første svangerskap, flere innleggelsa osv... så en SA og no masse kvalme...håpe bare h*n holde seg godt fast og vi får bli kjent i september :)

Jeg ville ha minst 3! Samboer syns det var nok med en :p nå får vi forhåpentligvis 2 og er fornøyd med det :) de skal følges opp, og 2 passer oss perfekt ♡

Back
Topp