Hvor mange barn vil du ha?

Vil gjerne ha 3. Men hvis jeg får 3 i samme kjønn vil jeg prøve på nr 4 eller hvis jeg får tvillinger nå vil jeg også prøve på nr 4 :)
 
Har en lillesøster som er den del år yngre enn meg :)

Ønsker meg 3 relativt tette[emoji173]️ Blir 2 år og 2 måneder mellom mine to første nå om mini kommer til termin :)
 
Jeg er nr 3 av 5 søsken, vil bare ha 3 selv så dette blir siste[emoji4]
 
Joda, trykk på «rediger innlegg» ;)
Står rett under teksten din... til venstre for «svar»

Jeg hadde ikke den "knappen", men admin. ordnet det for meg ;)
 
Mannen sier 4-5. Jeg sier maks 3:) vi har begge 3 søsken
 
Haha da jeg fikk positiv test nå så var det første sambo sa «HVOR MANGE SKAL VI HA?». Jeg sa vi kunne gjøre oss ferdige med produksjon av nr 1 først [emoji23] men kanskje 2. Jeg har en fra før.
 
Yngst av 3 søsken..

Nå venter eg nr 5 som blir den siste for meg :smiley-bounce012
 
Nå blir dette spurt i de ukene jeg spyr og har det helt ille pga nummer 1, så nesten så jeg sier at vi bare trenger 1 :angelic:
Blir vel 2 barn tenker jeg, men tiden får vise! Slitt mye med å få nummer 1 så er fornøyd med de vi får :Heartred
 
Et søsken selv.. Tenkte aldri spes over hvor mange jeg ønsket til å starte med, men tenkte at fire holdt igrunn. Nå ser det jo ut som det blir fem og da er det stopp! [emoji12] Håper litt på gutt da, siden vi bare har en gutt fra før.. [emoji170]
 
Jeg tenker 4, men da er ønske at det siste barnet blir tett på nr.3 som jeg venter nå, tror kreftene blir mye mindre når jeg nærmer meg 40 års bursdag.
Jeg har en bror og har tenkt hele livet at jeg skal bare ha 2 barn. Men ble bare forelska med å ha de lille. Bare håper å få tid til litt alenetid med alle barna mine
 
Back
Topp