Hvor mange barn vil du ha?

Har et og tenker nok det blir med et til "bare" ;) Med mindre det skulle vise seg at det er to denne gang :p er veldig glad i barn og ønsker meg mange, men denne kroppen tåler ikke så mange graviditeter/fødsler tror jeg :p
 
Jeg er eldst i en søskenflokk på 5[emoji4] Vi har vel egentlig ikke satt noe tak på hvor mange barn vi ønsker så her er det fritt fram enn så lenge Neida, vi tar de vi får og som vi føler vi har økonomi og kapasitet til å følge opp, om det er 2 eller 5 vil vise seg med tiden[emoji6]
 
Jeg var enebarn til jeg var 9, og har tre halvsøsken etter det.

Ønsker meg 3 ganske tette barn ❤
 
Ja, vi satt inn 2 nå [emoji5]

Det blir så spennende å se hvor mange som har festet seg[emoji173]️ Jeg satt også inn to, tror bare et har festet seg selvom jeg håper på tvillinger[emoji1]
 
Eldst av tre. Ønsker meg to selv :) har lyst til å ha overskudd til å følge de godt opp og samtidig ha litt tid til parforholdet og meg selv :)
 
Alltid sagt at jeg skal ha mange fordi jeg er så glad for å ha en stor søskenflokk selv! Er nr 2 av 5 biologiske søsken. Har bare rukket 1 til nå pga forholdet ikke varte, er nå gravid med nr 2 etter å endelig funnet en som jeg vil ha flere barn med [emoji6] blir 12 år mellom de da, og håper på 1 til hvis kroppen min klarer denne graviditeten fint. Er 39 når nurket blir født så vi får se hva tiden bringer [emoji4]
 
Alltid sagt at jeg skal ha mange fordi jeg er så glad for å ha en stor søskenflokk selv! Er nr 2 av 5 hel- søsken. Har bare rukket 1 til nå pga forholdet ikke varte, er nå gravid med nr 2 etter å endelig funnet en som jeg vil ha flere barn med [emoji6] blir 12 år mellom de da, og håper på 1 til hvis kroppen min klarer denne graviditeten fint. Er 39 når nurket blir født så vi får se hva tiden bringer [emoji4]
 
Prøvde å redigere innlegg. Det kom bare på nytt.. Går det ikke an å redigere egne innlegg?? [emoji12][emoji44]
 
3[emoji4] jeg er også yngst av 5. Veldig stort sprang da jeg egentlig bare er en spiral som datt ut og min mamma ikke fant ut hun var gravid før hun var 5 mndr på vei og 43 år[emoji1] har en som blir 8 i år også har vi jo holdt på og feilet ganske lenge nå, men hvis alt går bra og alderen ikke tar meg så vil jeg ha 2 til [emoji4]
 
Det holder med 4:joyful: (det sa jeg etter både 2 og 3 også, men denne gangen mener jeg det altså :hilarious:)
 
Yngst av 4 søsken selv. Mannen er eldst av 3 søsken!

Ønsker 2 eller 3 barn. Mannen er enig også!
 
1 eller 2.

Mest fordi det har tatt 2,5 år å få den første med IVF, så har ikke behov for 2,5 år til med prøving.

Nesten så ikke kroppen min er skapt for å lage barn ;-)
 
Back
Topp