Hvor mange barn vil dere ha? :)

Jeg ønsker meg 4 barn, mens gubben vil ha 2 :p
Såååå...då trur jeg det blir 3-4 barn ;-) hehe
 
Jeg har 2barn fra før (tvillinger) så dette er 1barn med samboeren min. Jeg syns 3 er fint men han vil gjerne ha 1til.. Vi får se:)
 
Da jeg var lita ønsket jeg alltid 4-5 barn.. Nå er dette 3(4) og jeg tror jeg begynner å bli ferdig nå :p
 
Jeg vil ha minst 3, kanskje 4. Samboeren sier 2 er nok for ham, men kan diskuttere om 3. Vi får se. Har ikke all verdens tid mtp alderen og prøver på vårt første. Så tar vi det derfra.
 
Om alt går bra med tvillingene, så tenker jeg det holder med de to. Men skal aldri si aldri;)
 
Vi var fast bestemt på at to var bra i mange år! Men så snudde det! De to vi har er 11 og 8år, nå ventes en liten lillesøster/bror! Hvem vet? Kanskje blir det flere! :p jeg vet av erfaring at en aldri skal si aldri! ;)
 
Vi har første på 5 uker så litt tidlig å si, men det blir nok flere. Tenker 2 eller 3 er et greit tall, så får vi plass i en vanlig vil ;)
 
Jeg kunne tenkt meg 3 eller 4. Men samboer sier det er nok med 2 ;) men vi får se ;) venter første nå, så sikkert litt lettere å svare på når jeg vet litt mer om hva det faktisk vil si å ha barn ;)
 
Eg vil egentlig bare ha 1 friskt barn, for har mista 1 barn, og veit ikkje om eg orka enda ett vanskelig svangerskap. Mannen vil ha 2.
 
Back
Topp