Hvor mange barn vil dere ha? :)

Kristin1988

Betatt av forumet
Jeg og mannen er enig om at 2 er passelig for vår familie :) Så dette blir mest sannsynlig mitt siste svangerskap. Vi har en jente på snart 4 fra før.
Hvor mange barn vil dere ha? :)
 
Vi er foreløpig enige om to barn. Nå venter vi første da, så det er jo tidlig å si enda :p
 
Jeg har lenge tenkt 3, men nå heller vi mot 2. I så all blir dette mitt siste, men tiden vil vise :)
 
Vi skulle stoppe etter 2. Har alltid hatt lyst på 3, men fornuften sa imot. Hadde slått meg til ro med to og de to var begynt å bli så store, så vi hadde ingen planer om flere. Heldigvis ville skjebnen det annerledes :D Venter nå nr 3, og det blir siste :)
 
Vi har blitt enige om to. Venter nå vår andre, og noe sier meg at jeg kommer til å få lyst på en til. Men har sagt til mannen at han må nekte om jeg ønsker en tredje. Så mye lettere å følge opp to enn tre, når de begynner med ulike fritidsaktiviteter.
 
Vi tenker i utgangspunktet to barn. Vi har en jente på to år fra tidligere :)
 
Jeg har alltid ønsket meg to eller tre, men samboeren mener det holder med to.. :)
 
Vi er enige om to, så blir stopp her når denne er født.
 
Dette er mitt første svangerskap, men er åpen for både en, to og tre. Tenker at en må ta standpunkt til det etterhvert som livet tar form og en ser hva en har tid og energi til :) Det viktigste er at man er lykkelig med dem man har
 
Nummer 1 er på vei nå, så får vi se. Jeg har vokst opp som enebarn og vil helst ikke at mitt barn skal dele den skjebnen. Men når vi først har nummer 1 på plass så er det så mangt: får vi til å lage en til? orker vi, vi har jo aldri hatt barn i huset, jeg regner med det blir en livsstilendring. Har vi hus og penger til det? Jobbsituasjonen for oss begge er mildest talt usikker så sant vi ikek flytter til en annen by :-S

Så jeg tror konklusjonen er "tja, vi får se hva tiden bringer". Gjerne mer enn 1, ikke 10 :D
 
Vi har egentlig sagt 2, men vi snakker en gang i blant om en atpåklatt :p Men nå venter vi på første, så tiden vil vise :)
 
Venter førstemann nå, og er vi så heldige at det går bra både en og to ganger skal vi være veldig fornøyde <3
 
2 tette og en atpåklatt :D Så får vi se da. Jeg er ikke helt klar for at dette er mitt siste svangerskap
 
Åh, jeg vil ha mange! Men vi får se hvor vi ender opp. Vi venter nr to nå, og hvis alt forløper greit og barnet er friskt ønsker vi oss nok en til om noen år :) Jeg kunne nok tenkt meg enda flere, men som sagt så får vi se.
 
Kunne tenkt meg 2 eller 3, men sambo mente 1 var nok så vi har landet på 2 ! :) venter første nå så får se hva tiden viser ^^
 
To! Mannen har håpet på tre, men jeg tror jeg setter foten ned hvis alt går bra med nummer to :)
 
Back
Topp