Hvor mange barn har du?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Vi har to, en gutt og ei jente. Vi er veldig fornøyde med det :) mulig det kommer en attpåklatt mener jeg, mannen er ikke helt på gli
 
Vi har en sønn. Jeg både har og ikke har lyst på flere barn, så vi får se. Mulig jeg klipper tubene før det kommer opp som tema igjen. :p
 
To store og en liten. Tenkte lenge at det holdt med en attpåklatt, men nå vurdere vi en til. Tolv år mellom nr to og tre.. Så om minstemann skal få noen lekekompis må vi kjøre på med en til ;0) vi får se :0/
 
To store og en liten. Tenkte lenge at det holdt med en attpåklatt, men nå vurdere vi en til. Tolv år mellom nr to og tre.. Så om minstemann skal få noen lekekompis må vi kjøre på med en til ;0) vi får se :0/

Ååååå! Så herlig! Jeg har jo eliminert den begrunnelsen iom det er 3 år mellom alle 3 :p
 
Har en liten, og begge ønsker vi oss to. Gleder meg virkelig ikke til en graviditet til, men det må jo til :p
 
Har 1 :) vi har alltid sagt at vi skal ha to, men nå etter at nr 1 kom er nr to satt på vent intill videre :p
 
En felles og jeg har to fra før, så nok nå ;) tror mannen egentlig kunne tenke seg en til siden har bare har et biologisk barn, men 4 barn totalt føler jeg blir for mye. Hehe
 
Vi har 2, har ønsker meg 3. Men akkurat nå synes jeg to er nok :) Mannen ønsket seg bare 1 i utgangspunketet. Så blir nok bare 2 :) Mulig fosterbarn etterhver :)
 
Har to med drøyt to års mellomrom. Mulig det blir en tredje med tiden, men ikke like tett som de to første :)
 
Vi har 3, og det er nok. Jeg vil ha overskudd og tid til hver og en, så her blir det ikke fler.
 
Har en sønn. Jeg vil gjerne ha to til, mannen synes det holder med en til ;-)
 
Back
Topp