Venter nummer 2 ❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker du er utrolig heldige som venter nr 4. Bry deg ikke om hva andre tenker eller mener. Skulle ønske det var meg som ventet nr 4, men nå har vi prøvd og slitt så mye for å bli gravide med nr 2 at jeg nå er innstilt på at det blir de to vi får (krysser fingrene for at det går bra nå). Selv om jeg gjerne skulle hatt en eller 2 til. Så nyt heller tiden med barna dine og graviditeten enn å grue deg til å fortelle andre om detJeg venter nr 4 nå, hvis alt går som det skal. Da jeg fikk nr 3, fikk jeg ofte kommentarer fra folk som "oi, har du 3 barn?!", "nå er det vel stopp?" Eller "har du tenkt til å føde mer?" Til og med "Det holder vel nå eller?" Jeg blir litt oppgitt.. Vet at det er liksom idyllisk for noen med to barn, og 3 er akkurat passe. Men det er vel fortsatt normalt med 4 barn + også? vi er 4 søsken og har hatt masse glede av hverandre opp gjennom årene. Kjenner at jeg gruer meg litt til å offentliggjøre denne graviditeten, og igjen få alle kommentarer og folk som himler med øynene, spesielt siden det er så tett mellom de to minste.. Skjønner ikke at det finnes folk som stikker nesa si opp i andres ting slik, selv kunne jeg aldri tenkt meg å uttale meg eller si noe lignende til andre!
Ingen barn fra før.
JaÅhh spennende med førstemann ♡♡♡♡
Ja, må gå nå. Prøvd i over fire år nå. Alt for spennende.
![]()
Venter førstemann etter nesten tre års prøving ❤ Håper på 2-3 barn.
Venter nr 3, men vi har 4 barn med samboers sønn fra tidligere. Vi kommer begge fra store familier selv og ønsker mange barnKjenner jeg gruer meg mest til å si det på jobb siden det er 3 tette barn.
Traff på en dame her for en stund siden med ikke mer enn 7 barn![]()
Oi sa jeg da. Hvorfor? Fordi jeg rett og slett er drit misunnelig over det energinivået til denne dama og at hun har klart å oppdra så mange flotte barn. Jeg synes det er tungt nok med to, snart tre liksom!!