Hvor mange barn har dere?

GravidHønemor

Snart 3barnsmor❤️❤️❤️
Desemberskatter 2016
Jeg venter nr 4 nå, hvis alt går som det skal. Da jeg fikk nr 3, fikk jeg ofte kommentarer fra folk som "oi, har du 3 barn?!", "nå er det vel stopp?" Eller "har du tenkt til å føde mer?" Til og med "Det holder vel nå eller?" Jeg blir litt oppgitt.. Vet at det er liksom idyllisk for noen med to barn, og 3 er akkurat passe. Men det er vel fortsatt normalt med 4 barn + også?

Last edited:
Har 4, venter nr 5

Venter nr 2. Folk som sier slikt tenker jeg er sjalu. Sjalu for at de verken har tid eller energi til å få så mange. Si det med et smil og hevet hode:)

Vi har et felles barn og venter nr.2. Samboer har 2 fra før. Han vil ikke ha flere barn. Tok lang tid å få han med på nr.2. Jeg skulle gjerne ha hatt 3 barn. Men må nok innse at det ikke skjer med min kjære. :)

Ingen barn fra før.

Jeg venter også nr.4 og har akkurat samme tanker som deg. Dette svangerskapet har jeg blandede følelser med å offentliggjøre.

De to minste blir tette her også.

Jeg et selv fra en søskenflokk på 3 og det er 3 de fleste i min familie og omgangskrets får også, så for meg er 4 litt nytt og ukjent på en måte. Men jeg har alltid sagt at jeg ville ha 3 eller 4 unger, så nå blir det jo sånn også. Synes det er kjempekos med stor familie! :)

Back
Topp