Hvor mange barn er ønskedrømmen?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
2 eller 3. Men to er helt perfekt også :D
 
I utgangspunktet ønsker jeg meg to, og venter nr. 2 nå. Men skal ikke si sikkert at det er siste :)
 
4:) men barn er vel rett å slett gave fra gud så man tar det man får :) med grenser da;)
 
Mannen ville ha tre, jeg ville ha fire, nå venter vi vårt 5. planlagte barn.

5 det står stor respekt av det:) ønsker meg også stoor familie men vet ikke helt om jeg hadde klart det, har to veldig tette nå å når jeg da er gravid igjen ser jeg litt mørkt på det til tider da jeg er veldig sliten:/ men kanskje energien kommer med barna:):)
 
To, men venter nummer fire nå haha!! Har en jente på 8 og tvillingjenter på strax to år. Er definitivt ferdig etter denne graviditeten.:talk017
 
5 det står stor respekt av det:) ønsker meg også stoor familie men vet ikke helt om jeg hadde klart det, har to veldig tette nå å når jeg da er gravid igjen ser jeg litt mørkt på det til tider da jeg er veldig sliten:/ men kanskje energien kommer med barna:):)
Våre er desember 04, mai 08, september 11 og september 13, så de er jo ikke så tette, nei. Mer kjekt enn pes er d hvertfall. :joyful:
 
Venter nr en, så jeg vet ikke hva jeg mener etter fødsel; men foreløpig ønsker jeg meg tre :)
 
Våre er desember 04, mai 08, september 11 og september 13, så de er jo ikke så tette, nei. Mer kjekt enn pes er d hvertfall. :joyful:

Juni 13 og august 14 her :) haha så ble litt tett, er så mye kos er ikke det men har en mann som jobber 24/7 så er mer alenemor.. Men blir bedre med tiden:) dem er jo bare nydelige:) men kan være monstre også ;)
 
Tre hadde vært fint, men helsa sier nok at det holder med to. ;)
 
Jeg har alltid sagt jeg vil ha 3, men nå er jeg snart 32 og får første i feb, så da må de komme fort. =) Stopper vel forhåpentligvis på 2 da, for har en ønske om at det blir fler enn 1.
 
Jeg har alltid ønsket meg 2 eller 3, samboer ønsker gjerne fler.. Vi får se hvordan vi tenker etter første og evt nr 2 :)
 
3, har en 7 åring i hus så blir noen år i mellom når lille kommer i februar, om jeg får det som jeg ønsker blir det 2 tette nå....
 
Har alltid tenkt 4, men tror nok vi stopper her. Har 2 flotte gutter og nå vet vi jo ikke om det er 1 eller flere i magen enda :D håper på 1 :p
 
Back
Topp