Hvor mange barn er ønskedrømmen?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
2, men utelukker ikke nr 3. Vet ikke heelt om jeg klarer å se for meg at dette er siste gang jeg er gravid...
 
Min har vært 3-4, mens sambo gjerne vil ha denne pluss en til.. Det tviler jeg på at kommer til å skje forsåvidt.. Nok med 4...selv om bare 2 er hans biologiske :)

Er forsåvidt mitt 3. KS nå, så tviler på at jeg kan få flere etterpå :/ :)
 
Vi ønsker oss to. Eller, mannen ønsker seg to. Jeg kunne gjerne bare hatt 1, men blir med på 2 :). Er selv enebarn og har alltid elsket å være det, både som barn og voksen. :) Høres kanskje ut som jeg er en bortskjemt drit-unge - men det HAR jo faktisk fordeler å være the only one. :) Jeg er også eneste barnebarnet til mine besteforeldre på mors side - så har også alltid hatt et veldig tett forhold til dem :)
 
Jeg ønsker 3 og det gjorde mannen min også, men når vi først fikk barn så syntes han det var mer slitsomt enn forventet. Så han lurer på om det holder med 2.
 
Vi har ønsket oss to og det ser ut for at ønsket vårt går i oppfyllelse i februar.
 
Vil ha 3 tror jeg. Men om den i magen blir lik storebror blir det bare to :p
 
Har alltid tenk 3, men vi får se hva vi tenker når vi nå får to og når vi evt. føler oss klare for nummer 3. Alderen går jo, og jeg ønsker ikke å være altfor gammel.
 
Back
Topp