Hvor mange barn ønsker dere?? ;)

Jeg har alltid ønsket meg en stor familie. Savnet flere søsken da jeg vokste opp, har bare en. Så jeg ønsket meg 4 egentlig, men sambo synes nok 3 blir nok. Dette finner vi ut av med tiden, vi merker nok fort når vi har "fått nok" :P jeg blir 30 i år også og venter nr 2 nå. Så vi får se :)

Litt samme her. Har bare en bror og syns d er for lite.. ønska meg alltid flere søsken. I tillegg er d 4 år mellom oss som gjorde at vi aldri blei "bestevenner" når vi var små og vi er veldig ulike..
Her er nr.3 på vei nå. Tror nok d er siste, men jeg har ikke satt sluttstrek.. sambo er nok mer ferdig enn meg :p men vi er bare 26 og 27 så hvem vet om vi får lyst på en attpåklatt eller to.. :)

jeg har altid villet hatt 3, men ble usikker etter og ha fått 2, sambo ville bare ha 2, men nå er jammen meg nr 3 på veg:) men det blir sistemann her i huset, nå skal sambo av og snippe seg..haha:)

Vet ikke... Vi tar en omgangen... Har hvertfall gjort det tilnå. Nr 3 som er i magen nå. Men vi er spådd 5 :p har hatt hyperemessis i alle, selv om dette hittil er det letteste, har hatt greie fødsler, lett barseltid og enkle unger. Så mye av videre forøkninger etter denne er hvordan svangerskap, fødsel og tida etterpå blir.
Gubben har satt ultimatum på at jeg må få meg lappen om vi skal ha fler enn 3... Så får se hvor babysyk jeg blir dah :D:confused::rolleyes::oops:;):p

Synes det er koslig med stor familie. Selv er oppvokst i stor familie så ønsker meg 3-4:)

Back
Topp