Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, blir 22 og venter nr 2 Håper jo på en liten en til i framtiden, må innrømme det Hvis jeg bare klarer å overtale mannen da;pVi tenker nå at vi har lyst på 2 barn. Men blir jo bare 22 og venter nr 2, så kanskje en til når de er større og e litt mer selvstendig Hihi
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg har bestandig sagt to barn, men etter jeg ble gravid har jeg bestemt meg for at det bare blir denne ene. Nå er det helt utenkelig å tenke på å gå gravid en gang til når jeg bare ikke kan vente med å bli ferdig med denne.
hehe man skal aldri si aldri... hadde et fryktelig tungt svangerskap da jeg gikk med gutten med mye smerter av forskjellige slag, sykehusinnleggelse og flere turer til sykehuset av forskjellige grunner, men det var ikke mange ukene etter gutten var ute så kunne jeg nesten ikke vente med å bli gravid igjen heheJeg har bestandig sagt to barn, men etter jeg ble gravid har jeg bestemt meg for at det bare blir denne ene. Nå er det helt utenkelig å tenke på å gå gravid en gang til når jeg bare ikke kan vente med å bli ferdig med denne.
hehe man skal aldri si aldri... hadde et fryktelig tungt svangerskap da jeg gikk med gutten med mye smerter av forskjellige slag, sykehusinnleggelse og flere turer til sykehuset av forskjellige grunner, men det var ikke mange ukene etter gutten var ute så kunne jeg nesten ikke vente med å bli gravid igjen hehe