Hvor mange barn ønsker dere?? ;)

Jeg -vil- ha minst tre.
Men man får de barna man er ment å ha, så får vi se om alle kommer fra meg eller om noen må adopteres...

Så utrolig kjekt å lese andres tanker angående antall barn :)

Vi tenker nå at vi har lyst på 2 barn. Men blir jo bare 22 og venter nr 2, så kanskje en til når de er større og e litt mer selvstendig :) Hihi

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Samme her, blir 22 og venter nr 2 :-) Håper jo på en liten en til i framtiden, må innrømme det;) Hvis jeg bare klarer å overtale mannen da;p

Har alltid ønsket meg 2 barn, og nå er nr 2 på vei :) så tipper dette blir mitt siste svangerskap om alt går bra.

Etter denna er jeg ferdig. Får holde med 2, trooor jeg :p

Jeg har bestandig sagt to barn, men etter jeg ble gravid har jeg bestemt meg for at det bare blir denne ene. Nå er det helt utenkelig å tenke på å gå gravid en gang til når jeg bare ikke kan vente med å bli ferdig med denne.

Jeg har bestandig sagt to barn, men etter jeg ble gravid har jeg bestemt meg for at det bare blir denne ene. Nå er det helt utenkelig å tenke på å gå gravid en gang til når jeg bare ikke kan vente med å bli ferdig med denne.

Slik tenkte jeg det å da jeg gikk med sønnen min. Å er nå gravid igjen :p Så det kan endre seg. Skjønner godt at du tenker sånn da ;)

hehe man skal aldri si aldri... hadde et fryktelig tungt svangerskap da jeg gikk med gutten med mye smerter av forskjellige slag, sykehusinnleggelse og flere turer til sykehuset av forskjellige grunner, men det var ikke mange ukene etter gutten var ute så kunne jeg nesten ikke vente med å bli gravid igjen hehe

Har vel alltid sagt at jeg vil ha 2-3 barn, sambo vil bare ha to. Nå venter vi nr to, og vi er ikke eldre enn 22 og 23, så kan tenkes at det kommer en til når de andre er blitt litt større :) Jeg regner med at jeg vil det hvertfall, sambo sier nei :p men tiden vil vise :)

Vi venter nr. 2 nå og det blir nok vår siste. Vi er begge enige om at 2 barn er passelig for oss, men man vet jo aldri hva vi tenker om 10 år. Er 24 og 25 år nå så da er det jo ikke utenkelig at det kommer en attpåklatt en gang, selv om vi ikke tenker i de baner i dag ;)

Planen min fra jeg var liten var at jeg skulle ha 3 barn for jeg skulle føde 3 ganger, men jeg fikk tvillinger første gang, så da ble det til at jeg skulle ha fire, men så gikk jeg ned til tre igjen, men så møtte jeg min nåværende samboer, og jeg forstår veldig godt at han vil ha fler enn 1 eget, så her blir det to til, han har første på vei og jeg har 3. på vei<3 Jeg syns det er helt greit det med 4 barn:) Men hadde nok heller ikke vært noe krise om det ikke hadde blitt fire heller, så at han ikke går med på 3 til sammen og jeg kan gå med på 4 til sammen så blir det da 4 til slutt!:D men guttene er 5 år når baby kommer i oktober, og 7 når vi håper sistemann kommer.. Så vi har faktisk allerede planlagt nummer 4;p

Jeg har alltid ønsket meg 3 barn, men samboer bare 2! Men vi får se hva tiden viser. Jeg venter nr 2 nå og er bare 25 år så har jo god tid på meg og få en siste hvis det skulle bli det!

Jeg har sagt fem! Men etter å ha fått nr en innser jeg at vi vil ha nok økonomisk med tre og det går helt fint :)

Jeg har aldri ønsket meg noe antall...jeg hadde en fra før , før jeg møtte mannen...og skal nå ha min 3...tror det holder etter det...men..da spørs det om mannen er fornøyd med 2 egene og en bonus da :) tiden vil vise...

hehe man skal aldri si aldri... hadde et fryktelig tungt svangerskap da jeg gikk med gutten med mye smerter av forskjellige slag, sykehusinnleggelse og flere turer til sykehuset av forskjellige grunner, men det var ikke mange ukene etter gutten var ute så kunne jeg nesten ikke vente med å bli gravid igjen hehe

Hehe ja tiden får vis. ;-)

vi har 2 herligheter å alltid vært enig om max 3. herligheter;)

så dette blir nok sistemann i flokken.....

gleder oss masse;)

Jeg ønsker 3, mannen sier det er nok med 2 :-) Nr 2 som kommer nå :-)
Tiden vil vise :-)

Back
Topp