Hvor mange barn ønsker dere?? ;)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Lurer på hvilke tanker dere jenter har rundt dette. Dere som har flere barn fra før har dere fulgt "planen" angående antall barn?? Vi ønsker i utgangspunktet å ha to barn, og tror nok at vi kommer til å synes det er nok for oss ;) Bare nyskjerrig på hva dere andre tenker :p

Jeg har "alltid" sagt at jeg ville ha to.. og når vi fikk to føltes det komplett :) Men så ble jeg babysyk etter en stund igjen da, men dette er garantert sistemann... :p selv om mannen er redd at jeg skal bli babysyk igjen hehe :p

Vi tenker nå at vi har lyst på 2 barn. Men blir jo bare 22 og venter nr 2, så kanskje en til når de er større og e litt mer selvstendig :) Hihi

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har veldig lyst på 3, men der er jeg og mannen dessverre helt uenige:( han kunne sikkert klart seg med den ene vi har, men 2 er absolutt max for han.. Så var glad jeg fikk han med på denne i det hele tatt! Nå gleder han seg veldig da, men ser for meg at det blir et stort problem i fremtiden, da jeg alltid har villet ha 3 barn og han absolutt ikke er med på det:(

Jeg ønsker meg maaaange, gjerne fem :P
Men det blir nok ikke så mange, man skal ha plass, økonomi, også er det en hel masse annet som skal passe...
Venter mitt 3. nå, og antagelig mitt siste...

Jeg har alltid hatt lyst på 2 eller 3 barn. Da jeg møtte sambo var han usikker på om han ville ha barn. Det var litt "oki skal jeg ha barn så må det skje ganske snart".. Vi fikk en datter ca 2 år etter vi møttes og jeg har siden hun ble født holdt på å overtale han til en til ;) Og nå er den på vei.. Det blir nok sistemann, sambo har rundet 40 og jeg 35, tror vi komme til å føle oss komplett når denne er kommet til verden ;)

jeg har alltid ønsket meg 3-4 sambo synes egentlig også vi hadde klart oss med den lille gutten vi har, men var ikke så bestemt på det så han har snakket om 1-3.

vi begynner å bli "gamle" også hehe 34 og 35 i sommer så vi har vel egentlig blitt enige om at dette er det siste svangerskapet hvis alt går bra :-)

To trur jeg;) men om jeg mister gang på gang nå blir d nok bare en!

Jeg har alltid ønsket meg en stor familie. Savnet flere søsken da jeg vokste opp, har bare en. Så jeg ønsket meg 4 egentlig, men sambo synes nok 3 blir nok. Dette finner vi ut av med tiden, vi merker nok fort når vi har "fått nok" :P jeg blir 30 i år også og venter nr 2 nå. Så vi får se :)

Eneste ejg har vært fast bestemt på er at jeg ikke skal ha enebarn. For min del hadde det nok holdt med to, og ikke flere en tre, men mannen min ville hatt et helt fotballag :)

Har alltid ønsket 3. Har 2 søstre. Den eldste har 3 og er ferdig, den andre har 1 men ønsker 3. Dette blir første. Ganske bestemt på 3. Hadde ikke hatt noe imot 4, men da må man ha større bil.

Jeg tror vi kommer til å ende opp med 3 barn. Men først skal vi kose oss med hun vi har og den som er på vei, også får vi se om noen år, om vi har lyst på en til! Kanskje er 2 barn helt passe? Jeg kommer selv fra en litt stor søskenflokk, og har alltid vært glad for det. Tiden vil vise! Jeg har hvertfall god tid enda.. Ikke fylt 22 engang. :)

Jeg har alltid ønsket meg 2 barn, så etter dette er det stopp :)

Før vi fikk barn ønsket jeg meg 4 barn og mannen min var ikke helt sikker. Vi var begge enige om at vi ønsket oss mere enn to barn, da vi begge to "kun" har et søsken hver! Nå har vi to herlige døtre ( og ett bitte lite frø) og vi er veldig enige om at dette blir den siste graviditeten. Så nå er det til å krysse fingrene for at alt går bra denne gangen og at familien på 5 blir komplett i oktober :)

Etter fødsel og barselperiode med førstemann var Tullemannen min helt klar på at det ble bare med den ene :P Men jeg ropte til og med inni lysgassmaska under helvettesfødselen at jeg SKULLE ha en til!!:laughing025

Men det blir 2, ikke mer, det er jeg ganske sikker på :)

Vi tenker to barn, men muligens tre. Vi får se på sikt :)

Jeg vil ha mange :) venter nr 3 nå, må nok overtale mannen for flere, han ser for seg st 3 er nok.. vi er 26 begge to, så har jo noen år på oss ennå :) tror nok jeg skal klare å lure ut av han en fjerde også :P minst! Hehe :)

Back
Topp