Hvor mange av dere lyktes på første ivf?

Jeg går gjennom nesespray og dag 2 med hormonsprøyte, merker jeg er utrolig hormonelle og gråter for alt. Har endometriose og operert så frisk der og samboer har azospermia og ikke funnet ut hvorfor.

Jeg håper virkelig det sitter på 1 forsøk. Vi har prøvd i 5 år så endelig vår tur i slutten av juni♡
så glad for at det går på 1 forsøk på mange som tør å si.
kroppen bestemmer som mine negative doktorer har sagt, har hatt 3 forskjellige ordentlig rotehuer.
Gang på gang har de sagt dere må gå for donor, hva er vits at dere prøver, selv når de fant i bitestikkel hos samboer.* de glemte å skrive det i jornalen hans*

Krysser alt jeg har og kan for at det klaffer og sitter godt på 1 forsøk.

Så kjipt å gå gjennom flere ga her med mer medisiner og utgifter pga medisiner. det tar på kroppen.

Lykke til alle sammen❤❤❤❤
 
Ble gravid på 1.forsøk når vi fikk jenten vår. Nå er vi i gang med søskenforsøk. Håper selvfølgelig at vi er like heldig denne gangen
 
Gravid på første forsøk både med førstemann og nå med andremann:)
 
Ble gravid på 1.forsøk (hadde innsett 10.juni, så er ikke langt på vei ennå da) ;-) lykke til, håper dere lykkes veldig snart :)
 
Jeg ble gravid på første forsøk. Hadde kun 1 egg som var perfekt, og nå venter vi en liten gutt om 6 uker ❤️❤️
 
Gravid på 1 insett (frys grunnet overstimulering på fersk så de fryste alle eggene) mistet rett etter uke 5 I april. Hadde nytt insett av frys I begynnelsen av juni og er I morra 28 uker på vei med ei lita jente. Og har termin akkurat 2 mnd etter ei venninne som satt inn samme dag som meg 1 gangen :) og jeg har termin 23 februar. Og har fremdeles 7 egg igjen på frys :)
 
Gravid på vårt aller første forsøk :) Han ventes nå på januar ❤️
 
Gravid på første forsøk :-D Er bare 4+3 på vei, så håper selvfølgelig at den som er der inne har lyst til å bli boende helt til august :)
 
Gravid på første IVF forsøk. ♥ Jeg er 19+0 i dag.
 
Jeg er gravid på første ICSI-forsøk, dog 2. innsett av fryst egg. Er bare ca 8 uker, men har vært på Ul i dag og sett at alt er bra så langt! ❤️
 
Jeg ble gravid på første forsøk og har en liten en på snart 18 mnd. Skal straks igang med andre forsøk og håper dette også går like bra og at vi har en lillebrøster om ca 10 mnds tid:)i
Hos oss er det kun mannen som har problemer. Det har visst noe å si.
 
Ble gravid på første ICSI forsøk, er nå 8+5. Var veldig forberedt på å måtte gå gjennom mange forsøk før det satt, er nesten så jeg fortsatt ikke tror det. For litt over 1 uke siden var vi hos legen og fikk se hjertet slå. Helt magisk :)
 
Første forsøk ble avbrutt pga for lav dose på sprøytene, så det ble ikke telt med. På andre forsøk klaffet det, og jeg er nå 16+1 :)
 
Lykkes på første forsøk begge gangene :) første på fersk forsøk, hun er nå 18 mnd og andre med to fryste egg satt inn. Så er gravid nå i uke 35+5 med en liten gutt :)
 
Første forsøk, andre innsett. Men mistet i sa. Ble gravid igjen andre forsøk første innsett, mistet i sa. Gravid igjen andre forsøk andre innsett, fikk en sønn <3
 
Gravid på første innsett på første forsøk, er 15+3 nå ;)
 
Back
Topp