Hvor mange av dere lyktes på første ivf?

Ja, jeg får jo også legg meg til her da. Jeg føler nesten litt skyld, for å ha fått det til på første IVf forsøk, når jeg kjenner andres historier her inne.
 
Lyktes på første icsi begge gangene (et avbrutt frysforsøk i mellom, egget overlevde ikke opptiningen)
 
Ble gravid 1. Forsøk med begge jentene mine og startet da jeg var 30. Da hadde jeg kun det ene egget som ble satt inn. Prøver igjen og ser ut som det gikk på 3. fryseforsøk men det var bare for 1 uke siden så ingenting er sikkert enda. Masse lumske til
 
Gravid på første ivf her
 
Hurra for alle positive tester her!

Vi er i gang med runde 2. Satte inn to egg mand 20.4 (fryseforsøk), og håper selvsagt de sitter begge to! :)
 
Jeg vag kjempe heldig og ble gravid på første forsøk med ivf! Lille jenta er nå 7 mnd! Så masse håp ❤️ vi prøvde i nesten fire år før det det på vanlig måte. ( og noen runder med pergotime og femar)
 
Litt redd for at det går gæli.fikk litt rosa brunt på lutinus pinnen tidligere idag.
.
Trenger ikke være negativt at man blør litt. Jeg hadde ingen blødninger eller noe tegn på det de andre gangene men denne gangen trodde jeg håpet var ute da det kom litt blod å svarte klumper i crinone restene. Men spira festa seg den. Er bare 3+6 idag. Så er ikke langt på vei. Men det satt tilslutt. Ikke mist håpet.
 
Ble gravid på første IVF forsøk men mistet i uke 8/9. Lyktes jammen meg på andre forsøk også og er i dag rundt fem små uker på vei❤️
 
Back
Topp