Hvor mange av dere lyktes på første ivf?

Solsikke2016

Glad i forumet
Skjønner d ikke er garantier selvom man blir gravid m ivf (frem til de magiske 12 uker), men venter selv på første uttak og vil gjerne ha noen gode historier å tenke på :)))
 
Ble gravid på første ICSI, men mistet i uke 7.
 
Med første måtte det 13 innsett til for at prinsen skulle komme, denne gangen hadde vi tre frysepinner igjen fra forrige forsøk som bare endte i kjemiske graviditeter, men nå er jg gravid 5+3 på ferskforsøk :) kanskje ikke helt direkte svar på spørsmålet ditt, men ville bare fortelle at det lykkes som oftest til slutt, man må prøve å holde motet oppe selvom d går galt noen ganger :) masse lykke til :)
 
Lyktes på første icsi og fikk en datter. Er gravid nå, men lillebror krevde 5 forsøk ;-) Lykke til!
 
Takk jenter! Vet jo at sjansen for å lykkes, både på egen hånd og m ivf, ikke er 100%, og enda mindre når man er i andre halvdel av 30årene.

Har vært gravid 3 ganger, to SA og en BO. Så vet at det kan gå, også m min mann.

Glad på deres vegne for at dere har lykkes, både m en gang og etterhvert! Håper vi blir en av de som smeller til på første forsøk! Noen må jo fylle den % også ;)
 
Ble gravid med tvillinger på første forsøk i 2011. Nå skal 3-åringene snart få en lillebror som satt på 2. forsøk. Vi har vært veldig heldige :)
 
Ble gravid på første icsiforsøk i 2008. Fikk en sønn som snart er 6 år Småtrollene i magen var vanskeligere å få til. Måtte gjennom 6 mislykkede innsettinger og en laparoskopi før de satt på 7. innsetting.
 
Vi lyktes på første IVF-forsøk, er nå 22+4 og venter spent på en liten gutt som skal komme i midten av juni;) Jeg ble kraftig overstimulert, så det ble en tøff start for oss, men alt ordnet seg heldigvis!:) Lykke til!
 
Hurra for alle dere som er gravide!!

Her er det uttak onsdag, det ligger ann til 10-11 eggposer! Krysser fingrene for mange egg, befruktning og innsett fredag. Håper jeg kan få sette inn to, men det er visst ikke vanlig når det er første forsøk offentlig. Da får man håpe på mange eskimoer i fryseren istedenfor.

Hilsen lei av hormonsprøyter, blåmerker, nesespray og øm mage. :D
 
Første IVF, andre innsett :)
 
Vi lyktes ikke på vårt første forsøk dessverre :(
 
Back
Topp