Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars dame! Hu må jo ha hatt utrolig ubehag på slutten!
Haha. Det var meg jeg fikk 46 egg der 22 ble frosset ned, og 17 av de var blasto.
Før uttak følte jeg ikke noe spesielt, men etter uttak så jeg høygravid ut i en uke etterpå. Den uka var jævlig kjip, men slapp unna innleggelse.
Uttaket gikk også greit, men jeg kjente godt de 46 nålestikkene.. var reagensrør OVERALT inne på det lille rommet.
Fikk tvillinger på tredje innsettet
Kudos til deg! Virkelig! Jeg føler meg helt jævlig nå og jeg hadde bare 18 egg!
Off. Har du smertestillende? Jeg fikk resept på paralagin forte denne gang. Var godt å ha de første dagene etter uttaket. Var nok vondere etter uttaket denne gang pga overstimuleringen.
Så spent på dine vegne jeg! Sa de noe om når de skulle ringe deg i dag?
Hva tenker dere om donering av befruktede egg? Det er jo ikke lov i Norge idag, men lurer på hva dere andre som jo faktisk sitter på disse embryoene tenker om saken. Jeg føler litt på at det er for gæli at de skal destrueres. Det blir litt et spørsmål om etikk for meg, de er jo påstartede liv. Slik som det er nå må de jo destrueres om man ikke bruker de opp. Jeg ser det som lite sannsynlig at jeg vil bruke opp alle mine, om graviditeten går bra og det blir baby. Så tenker litt på at det er synd at de skal «kastes i søpla».
Om jeg har hatt igjen på frys når jeg blir ferdig ville jeg gjerne donert til noen, er jo veldig synd at de skal gå i "søpla" når det er flere som har sterkt ønske om barn som kanskje ikke får det til hverken selv eller med hjelp. Synd man ikke kan gjøre det her.
Jeg fikk 4 på frys. Men hadde totalfrys. Nå har jeg 3 igjenhvor mange av dere har fått på frys og hvor mange fikk dere på frys?