Hvor mange av dere har fått på frys?

Hvor mange har fått på frys?

  • Frys

    Votes: 52 89,7%
  • Ikke frys

    Votes: 6 10,3%

  • Antall som har svart
    58
Første uttak: 5 blasto på frys, ble til 4 innsett. Ingen baby, MA i uke 6 på det ene innsettet!

Andre uttak: 5 blasto på frys. Ligger der fortsatt og håper et av de kan gi oss et søsken! Ble gravid på ferskforsøket☺️
 
1.uttak - 5 på frys (tidlig SA etter første fryseforsøk)
2.uttak - 1 på frys (baby etter ferskforsøk :dummy:)
3.uttak - 5 på frys
 
På fire ferskforsøk har vi fått totalt tre blastoer på frys, alle på det fjerde og siste forsøket (de to første fikk vi heller ikke noe å sette inn ferskt, det tredje satte vi inn to «dårlige»). Men vi har nok hatt over middels dårlig uttelling når det kommer til å lage fine embryo. Og likevel plutselig så mye bedre resultater nå på siste forsøk så tydeligvis mye som er mulig:)
 
12 blasto på frys av 23 egg ut.
1 SA, 2 negative og 2 babyer som akkurat ble 6mnd.
7 blasto igjen, og håper vi rekker å gi noen av de en sjanse ❤️
 
Fikk 6 topp blasto på frys. Er gravid 11+5
Har tre igjen, men om dette blir baby blir det ikke brukt flere :Heartred
 
Hva tenker dere om donering av befruktede egg? Det er jo ikke lov i Norge idag, men lurer på hva dere andre som jo faktisk sitter på disse embryoene tenker om saken. Jeg føler litt på at det er for gæli at de skal destrueres. Det blir litt et spørsmål om etikk for meg, de er jo påstartede liv. Slik som det er nå må de jo destrueres om man ikke bruker de opp. Jeg ser det som lite sannsynlig at jeg vil bruke opp alle mine, om graviditeten går bra og det blir baby. Så tenker litt på at det er synd at de skal «kastes i søpla».
 
Jeg fikk 3 blasto på frys. Ble gravid på 2 frys. Har 1 liggende igjen i fryseren. Blir nok en diskusjon etterhvert hva vi skal gjøre med det egget.
 
Hva tenker dere om donering av befruktede egg? Det er jo ikke lov i Norge idag, men lurer på hva dere andre som jo faktisk sitter på disse embryoene tenker om saken. Jeg føler litt på at det er for gæli at de skal destrueres. Det blir litt et spørsmål om etikk for meg, de er jo påstartede liv. Slik som det er nå må de jo destrueres om man ikke bruker de opp. Jeg ser det som lite sannsynlig at jeg vil bruke opp alle mine, om graviditeten går bra og det blir baby. Så tenker litt på at det er synd at de skal «kastes i søpla».
Om jeg har hatt igjen på frys når jeg blir ferdig ville jeg gjerne donert til noen, er jo veldig synd at de skal gå i "søpla" når det er flere som har sterkt ønske om barn som kanskje ikke får det til hverken selv eller med hjelp. Synd man ikke kan gjøre det her.
 
Back
Topp